Asistent/ka Oddělení klinických praxí

referenční číslo: 67c976fbe2c5cf1d510675b4

Náplň práce:

  • Podílení se na komplexní koordinaci a metodickém usměrňování spisové služby se složitým členěním
  • Vytváření interních dokumentů a jejich evidence ve spisové službě SSL Athena – evidence došlé korespondence
  • Příprava rozhodnutí o změně povolení k činnosti v případě změn bez inspekce, především pro odd. ZBM
  • Kontaktní osoba pro jednání s Evropskou lékovou agenturou pro databázi OMS (SPOR)
  • Příprava odpovědí na oznámení změn neuvedených v rozhodnutí (především v oblasti lidských tkání a buněk)
  • Zpracování celkového přehledu držitelů povolení činnosti v oblasti lidských tkání a buněk
  • Formální výstupní kontrola rozhodnutí
  • Uchovávání dokumentace, vyhotovení, evidenci a odeslání korespondence
  • Shromažďování informací o činnosti odboru INS pro statistické účely, příprava podkladů pro jejich vyhodnocení a schválení
  • Vytváření technického zázemí nezbytného pro chod odboru INS podle požadavků ředitele odboru INS a dalších zaměstnanců (např. zajišťování hotelů, vyřizování cestovních příkazů, zápisy z porad odboru INS a jednotlivých oddělení spadajících pod tento odbor, vyřizování telefonických a e-mailových dotazů apod.)
  • Vedení a aktualizace databází odboru INS: Výrobci, Transfuzní stanice, EudraGMDP aj.
  • Vedení a aktualizace přehledu správních řízení subjektů tkáňových center (zákon č. 296/2008 Sb., o zajištění jakosti a bezpečnosti lidských tkání a buněk k použití u člověka)
  • Archivace ročních a čtvrtletních plánů kontrol odd. SVP, ZBM a OKP; evidence měsíčních plánů kontrol a spolupráce při jejich vyhodnocování (čtvrtletní zprávy o činnosti odboru INS, měsíční přehledy)
  • Vykonávání funkce redaktora odboru INS ve vztahu k informacím zveřejňovaných na webových stránkách SÚKL
  • Funkce správce docházky odboru INS a odpovědnost za archivaci veškerých dokumentů souvisejících s měsíční uzávěrkou docházky
  • Podíl na organizačním zajištění externích vzdělávacích akcí odboru INS
  • Podíl na inventarizačních činnostech odboru INS

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání – bakalářský studijní program/VOŠ, příp. min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou + 1-3 roky praxe na obdobné pozici
  • Práce s PC – MS Office, spisová služba (zaučení)
  • AJ – mírně pokročilá znalost
  • Samostatnost
  • Pečlivost
  • Loajalita
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Schopnost týmové spolupráce
  • Ochota učit se nové věci
  • Odolnost vůči stresu

Nabízíme:

  • Stabilní zázemí státní instituce
  • Přátelské a vstřícné prostředí
  • Pružnou pracovní dobu
  • Možnost občasné práce z domova
  • 5 týdnů dovolené ročně
  • 5 dní indispozičního volna (sick days) ročně
  • Příspěvek na stravování
  • Jazykové kurzy
  • Fond kulturních a sociálních potřeb
  • Zaměstnaneckou knihovnu
  • Půjčovnu sportovních potřeb

Další důležité informace:

  • Předpokládaný nástup: květen 2025 nebo dle dohody
  • Jedná se o zástup za MD/RD
  • Pracovní úvazek: 1,0 (40 hodin týdně)
  • Platové podmínky: 10. platová třída
  • Pracoviště: Šrobárova 49/48, Praha 10

Požadované jazykové znalosti

Anglický

Místo pracoviště: Šrobárova 49/48, Praha 10, 100 00

Region: Praha

Obor: Administrativa, Státní, veřejná správa, Zdravotnictví, sociální služby, farmacie

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday

Vhodné pro: Absolventy