- Podílení se na komplexní koordinaci a metodickém usměrňování spisové služby se složitým členěním
- Vytváření interních dokumentů a jejich evidence ve spisové službě SSL Athena – evidence došlé korespondence
- Příprava rozhodnutí o změně povolení k činnosti v případě změn bez inspekce, především pro odd. ZBM
- Kontaktní osoba pro jednání s Evropskou lékovou agenturou pro databázi OMS (SPOR)
- Příprava odpovědí na oznámení změn neuvedených v rozhodnutí (především v oblasti lidských tkání a buněk)
- Zpracování celkového přehledu držitelů povolení činnosti v oblasti lidských tkání a buněk
- Formální výstupní kontrola rozhodnutí
- Uchovávání dokumentace, vyhotovení, evidenci a odeslání korespondence
- Shromažďování informací o činnosti odboru INS pro statistické účely, příprava podkladů pro jejich vyhodnocení a schválení
- Vytváření technického zázemí nezbytného pro chod odboru INS podle požadavků ředitele odboru INS a dalších zaměstnanců (např. zajišťování hotelů, vyřizování cestovních příkazů, zápisy z porad odboru INS a jednotlivých oddělení spadajících pod tento odbor, vyřizování telefonických a e-mailových dotazů apod.)
- Vedení a aktualizace databází odboru INS: Výrobci, Transfuzní stanice, EudraGMDP aj.
- Vedení a aktualizace přehledu správních řízení subjektů tkáňových center (zákon č. 296/2008 Sb., o zajištění jakosti a bezpečnosti lidských tkání a buněk k použití u člověka)
- Archivace ročních a čtvrtletních plánů kontrol odd. SVP, ZBM a OKP; evidence měsíčních plánů kontrol a spolupráce při jejich vyhodnocování (čtvrtletní zprávy o činnosti odboru INS, měsíční přehledy)
- Vykonávání funkce redaktora odboru INS ve vztahu k informacím zveřejňovaných na webových stránkách SÚKL
- Funkce správce docházky odboru INS a odpovědnost za archivaci veškerých dokumentů souvisejících s měsíční uzávěrkou docházky
- Podíl na organizačním zajištění externích vzdělávacích akcí odboru INS
- Podíl na inventarizačních činnostech odboru INS
Asistent/ka Oddělení klinických praxí
referenční číslo: 67c976fbe2c5cf1d510675b4
Náplň práce:
Požadujeme:
- VŠ vzdělání – bakalářský studijní program/VOŠ, příp. min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou + 1-3 roky praxe na obdobné pozici
- Práce s PC – MS Office, spisová služba (zaučení)
- AJ – mírně pokročilá znalost
- Samostatnost
- Pečlivost
- Loajalita
- Dobré komunikační dovednosti
- Schopnost týmové spolupráce
- Ochota učit se nové věci
- Odolnost vůči stresu
Nabízíme:
- Stabilní zázemí státní instituce
- Přátelské a vstřícné prostředí
- Pružnou pracovní dobu
- Možnost občasné práce z domova
- 5 týdnů dovolené ročně
- 5 dní indispozičního volna (sick days) ročně
- Příspěvek na stravování
- Jazykové kurzy
- Fond kulturních a sociálních potřeb
- Zaměstnaneckou knihovnu
- Půjčovnu sportovních potřeb
Další důležité informace:
- Předpokládaný nástup: květen 2025 nebo dle dohody
- Jedná se o zástup za MD/RD
- Pracovní úvazek: 1,0 (40 hodin týdně)
- Platové podmínky: 10. platová třída
- Pracoviště: Šrobárova 49/48, Praha 10
Požadované jazykové znalosti
Anglický |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Místo pracoviště: Šrobárova 49/48, Praha 10, 100 00
Region: Praha
Obor: Administrativa, Státní, veřejná správa, Zdravotnictví, sociální služby, farmacie
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday
Vhodné pro: Absolventy