Státní ústav pro kontrolu léčiv hledá uchazeče na pozici

Administrativní pracovník/pracovnice v Oddělení validace a administrativní podpory

referenční číslo: 66fc18bdce437a598402a054

Profil pracovní činnosti:

  • Podílení se na komplexních provádění cenové nebo úhradové regulace léčivých přípravků, registrace léčivých přípravků včetně postregistračního vyhodnocování farmakovigilance a povolování jejich klinického hodnocení
  • Finalizace správních řízení cenové a úhradové regulace zajištěním korektní publikace dat do Seznamu cen a úhrad LP/PZLÚ (dále jen "SCAU") a Seznamu LP/PZLÚ používaných pouze při ústavní péči (dále jen „SCUP“)
  • Provádění kontrol obsahové správnosti žádostí agendy cenové a úhradové regulace (CAU) léčivých přípravků (LP) a potravin pro zvláštní lékařské účely (PZLÚ) a provádění dílčích úkonů ve správních řízeních s cílem pozitivní validace žádosti (aplikace zákona č. 48/1997 SB., o veřejném zdravotním pojištění, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích a dalších souvisejících právních předpisů), vedení evidencí o řízeních CAU, provádění předávání kompletních spisů validních žádostí k odbornému hodnocení
  • Provádění komplexních kontrol LP včetně vyhodnocování jejich paralelních kódů, kontroly účastníků řízení a jejich zástupců při úkonech ve správních řízeních agendy cenové a úhradové regulace (CAU) k zajištění korektního vedení těchto správních řízení
  • Plnění funkce příkazce operace pro agendy vykonané na žádost, za které Ústav obdrží náhrady výdajů dle § 39f zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a správní poplatky dle zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích; provádění kontrol úhrady správné výše náhrad výdajů a správních poplatků včetně zaúčtování v systému Verso
  • Zakládání správních řízení v SSL AA a SŘDLP, vkládání podkladů do spisů, zadávání dat (předměty, účastníci, typ SŘ aj.) o průběhu správního řízení do aplikace SŘDLP, generování a příprava dokumentů, zajišťování vyvěšování dokumentů na úřední desku, provádění kontroly a nastavení etap podle provedeného úkonu, vyznačování doložky nabytí právní moci na vydávaných usneseních a rozhodnutí, nastavování a kontrola etap v SŘDLP, samostatné vyhledávání a vyhodnocování relevantních údajů o LP a účastnících řízení v databázích a na webových stránkách
  • Zpracovávání a zadávání dat z rozhodnutí o maximální ceně a/nebo výši a podmínkách úhrady do vnitřního informačního systému DLP včetně zajišťování dalších úkonů s tím spojených, komplexní kontroly dat z kontrolních tabulek oproti pravomocným/předběžně vykonatelným rozhodnutím CAU a pravomocným rozhodnutím MZ, kontroly dat z kontrolních tabulek oproti exportu dat z DLP
  • Sledování úřední desky MZČR a ukládání vydaných rozhodnutí MZ včetně informace pracovníkům sekce CAU o dopadu rozhodnutí do SCAU
  • Přidělování a vkládání kódů a dalších údajů ze žádostí o stanovení maximální ceny a výše a podmínek úhrady potravin pro zvláštní lékařské účely do Knihovny léků v databázi DLP; zajišťování aktualizace etiket potravin pro zvláštní lékařské účely v databázi Ústavu
  • V SSL AA provádění zaslepování dokumentů nebo jejich částí označených jako obchodní tajemství včetně provádění následné kontroly nahlížením do spisu z webových stránek
  • Vedení evidence smluv o DNCV a Dohodách o úhradě včetně zajišťování správy smluv/dohod v listinné podobě, neprodlené informování zaměstnanců sekce CAU o aktuálních smlouvách/dohodách, před vydáním SCAU provádění kontroly evidence nově předložených smluv o DNCV k zajištění korektních výstupů do SCAU

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání – bakalářský nebo magisterský studijní program – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY
  • Znalost AJ – bude ověřena v průběhu pohovoru
  • Praxe v oboru zdravotnictví, farmacie, popř. veřejné správy výhodou
  • Orientace v legislativě výhodou – zákon č. 500/2004 Sb., správní řád; zákon č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění – část šestá; zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích; zákon č. 110/1997 Sb., o potravinách a tabákových výrobcích; zákon č. 378/2007 Sb., o léčivech
  • Znalost práce s MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook – pokročilá úroveň
  • Pečlivost
  • Spolehlivost
  • Samostatnost
  • Schopnost týmové spolupráce
  • Flexibilita
  • Ochota učit se nové věci
  • Odolnost vůči stresu

Nabízíme:

  • Stabilní zázemí státní instituce
  • Přátelské a vstřícné prostředí
  • Zajímavou odbornou a perspektivní práci v oboru regulace léčiv
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené ročně
  • 5 dní indispozičního volna (sick days) ročně
  • Příspěvek na stravování
  • Jazykové kurzy
  • Fond kulturních a sociálních potřeb
  • Zaměstnaneckou knihovnu
  • Půjčovnu sportovních potřeb

Další důležité informace:

  • Předpokládaný nástup: 1. 11. 2024 nebo dle dohody
  • Jedná se o zástup za RD
  • Pracovní úvazek: 1,0 (40 hodin týdně)
  • Platové podmínky: 11. platová třída
  • Pracoviště: Benešovská 40, Praha 10

Požadované jazykové znalosti

Anglický

Místo pracoviště: Benešovská 2538/40, Praha 10, 101 00

Region: Praha

Obor: Administrativa, Státní, veřejná správa, Zdravotnictví, sociální služby, farmacie

Pracovní poměr: Plný úvazek

Délka prac poměru: Na dobu určitou

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Bakalářské

Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday

Vhodné pro: Absolventy