Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě.
Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni pro zákaznický servis a fakturaci.
Co budete mít na starosti?
- příjem a zpracování zákaznických objednávek
- fakturaci
- komunikaci se zákazníky
- práci v interním IS - zadávání nových klientů a produktů
- přípravu reportů
- vyhledávání vhodného dopravce pro odesílání objednávek do zahraničí
- ad-hoc administrativu
Uvítáme:
- praxi na podobné pracovní pozici - výhodou
- znalost práce na PC
- znalost AJ, min. v písemné formě
- příjemné vystupování a pro-zákaznický přístup
- samostatnost a schopnost zorganizovat si práci
- spolehlivost, zodpovědnost, aktivní přístup
- nástup možný ihned, případně dle dohody
Nabízíme:
- práci na dobu neurčitou, na plný pracovní úvazek
- zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti, pracoviště: ze začátku Ondřejov u Mnichovic, po přestěhování provozovny (za cca 3 měsíce) potom Sázava ve Středních Čechách
- mzda: až 38 000 Kč hrubého, v závislosti na vašich zkušenostech
- přátelský tým kolegů, možnost zajímavého osobního a profesního růstu
- pracovní dobu PO-PÁ 8:00 - 16:30
- nástup možný ihned
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám životopis ideálně i s motivačním dopisem, a to přes tlačítko u inzerátu. Těšíme se na Vás.
Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).