Zadavatel/ka farmakovigilančních hlášení

referenční číslo: 67bf3c8da7dcefc1b307c405

Profil pracovní činnosti:

  • Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy
  • Dle pokynů vedoucího odd. FVIDP a pracovního plánu oddělení a OFV se bude podílet na celostátní koncepci kontroly registračního procesu:

- kódování a zadávání hlášení o podezřeních na nežádoucí účinky do farmakovigilanční databáze, zabezpečování kontroly kvality zadávaných dat

- komunikace s hlásiteli, doplňování následných informací k hlášením

- odesílání dat do systému EV, řešení nefunkčnosti v souvislosti s odesíláním

- zajišťování standardního provozu CDNU (správa číselníků, vyhledávání a analýza chyb v aplikaci)

- zajišťování předávání informací o problémech souvisejících s funkcí databáze odd. IT

- poskytování asistence při používání CDNU, zaškolování nových zaměstnanců

- zpracovávání dat získaných od farmaceutických firem – kontrola a vyhodnocování kvality zasílaných dat, komunikace se zástupci farmaceutických firem týkající se oblasti hlášení podezření na nežádoucí účinky

- příprava návrhů odpovědí na externí dotazy (včetně mezinárodních)

 

  • Dle svých nejlepších znalostí a schopností pracovat na úkolech, které byly zaměstnanci přiděleny vedoucím odd. FVIDP, případně ředitelem OFV a ředitelem sekce REG a průběžně je informovat o jejich plnění
  • Na vyžádání informovat o pracovních věcech ředitele Ústavu
  • Pracovat dle časových a výkonových cílů uvedených ve schváleném plánu činnosti OFV a sekce REG
  • Spolupracovat s kolegy z OFV, sekce REG a Ústavu

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání – magisterský (příp. bakalářský) studijní program – obor přírodní a technické vědy a nauky, zdravotnictví, lékařské a farmaceutické vědy a nauky výhodou – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY
  • Znalosti z oblasti medicíny výhodou (nikoliv podmínkou)
  • Uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet), schopnost naučit se pracovat s databázemi SÚKL a jiné
  • Znalost ČJ na výborné úrovni (slovem i písmem)
  • AJ – pokročilá znalost (především písmem)
  • Svědomitost
  • Pečlivost
  • Schopnost samostatného rozhodování
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Schopnost týmové spolupráce

Nabízíme:

  • Zajímavá práce v dobrém kolektivu
  • Práce v mezinárodním prostředí EU
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Flexibilní pracovní doba
  • Možnost občasné práce z domova
  • Kontinuální vzdělávání
  • Motivující finanční ohodnocení založené na kvalitě odvedené práce
  • 5 týdnů dovolené ročně
  • 5 dní indispozičního volna (sick days) ročně
  • Příspěvek na stravování
  • Jazykové kurzy
  • Zaměstnanecká knihovna
  • Půjčovna sportovních potřeb

Další důležité informace:

  • Předpokládaný nástup: 1. 4. 2025 nebo dle dohody
  • Pracovní úvazek: 0,75 (30 hodin týdně)
  • Platové podmínky: 12. platová třída
  • Pracoviště: Šrobárova 49/48, Praha 10

Požadované jazykové znalosti

Anglický

Místo pracoviště: Šrobárova 48, Praha 10, 100 41

Region: Praha

Obor: Administrativa, Státní, veřejná správa, Technika, elektrotechnika, Zdravotnictví, sociální služby, farmacie

Pracovní poměr: Zkrácený úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Bakalářské

Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday

Vhodné pro: Absolventy