Pro našeho klienta, českou společnost, která vyrábí vysoce kvalitní koupelnové doplňky a výrobky, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/ka.
Vaše náplň práce:
- řízení náborového procesu (nadefinování pozic, inzerce, komunikace s kandidáty, pohovory, pracovní nabídka, příp. spolupráce s personálními agenturami), včetně kontroly adaptace nových zaměstnanců
- zajištění potřebné dokumentace a smluv v rámci onboardingu, životního cyklu zaměstnance a offboardingu (vstupní formulář, pracovní smlouvy, dodatky, mzdový výměr, výpovědi, evidence lékařských prohlídek apod.)
- pravidelná kontrola docházky a její finální příprava pro účetní oddělení
- spolupráce napříč odděleními (zejména s marketingovým a ekonomickým oddělením)
- organizace školení a komunikace s externími dodavateli
- pravidelná účast na poradách a reporting vedení společnosti
- práce s MS Office (Word, Excel), interní systém Helios, docházkový systém Alveno
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- alespoň 1 rok praxe na obdobné pozici
- český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- dobrá znalost práce na PC (MS Office, interní systém Helios – budete zaškoleni)
- velmi dobré organizační schopnosti a schopnost si určit priority
- aktivní přístup k zadaným úkolům a schopnost vyřešit nastalé situace
- komunikativní osobnost, příjemné vystupování
- samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
Nabízíme:
- zázemí rodinné společnosti s přátelským kolektivem kolegů
- práce na HPP, plný úvazek
- pomoc při zapracování od zkušené kolegyně samozřejmostí
- nástupní plat 35 000 – 40 000 Kč (dle Vašich zkušeností), po kompletním zapracování možnost navýšení
- 25 dní dovolené po roce ve společnosti
- 2 sick days po půl roce společnosti
- příspěvek ne penzijní připojištění
- stravenky
- možnost slev při zakoupení firemních produktů
- mimořádné odměny za odpracované roky ve společnosti
- pružná pracovní doba, pevná část 7:30 – 14:00h
- po zapracování možnost občasné práce z domova po domluvě se svým šéfem
- firemní akce a večírky
- nástup možný ihned
- kanceláře: Žatčany (bezproblémové a zdarma parkování před kancelářemi společnosti)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.