Odborná asistentka
Náplň práce
Vaši náplní práce bude
- zajištění plynulého chodu kanceláře
- administrativní a organizační podpora nadřízeného
- vedení agendy elektronické spisové služby (e-spis) – přijímání a odesílání elektronické pošty včetně datových schránek
- vedení svěřené agendy, zajišťování správy dokumentů – třídění, předávání, archivace
- evidence dovolených, DPN a OČR zaměstnanců
Požadujeme
Požadujeme
- ÚSO s maturitou
- praxi v administrativě na pozici asistentky – správa agend včetně archivace
- velmi dobrou znalost práce na PC (Word – samostatná tvorba dokumentů, Excel – tvorba tabulek a grafů, Outlook, Internet)
- pečlivost, samostatnost a organizační schopnosti
- práce s elektronickou spisovou službou (e-spis) výhodou
Nabízíme
Nabízíme
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, příspěvek na stravování, pružnou pracovní dobu, penzijní pojištění a další benefity.
Zástup za MD/RD.
Práce na plný pracovní úvazek.
Nástup možný dle dohody.
Požadované jazykové znalosti
Místo pracoviště: Korunní 98, Praha 10, 10100
Region: Praha
Obor: Administrativa, Zdravotnictví, sociální služby, farmacie
Profese: odborný asistent
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu určitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday