- Zajištění chodu recepce.
- Komunikace se zákazníky, péče o ně a být s nimi v kontaktu během jejich návštěvy na showroomu.
- Podpora prodejního týmu.
- Plánování schůzek.
- Administrativní činnost – zakládání karet klientů, obsluha CRM systému.
Recepční - Showroom - Praha (A13271)
referenční číslo: A13271 | aktuálnost: 30.12.2024 2024-12-30T18:07:05+00:00
AURES Holdings a.s.
Do moderního prostředí naší společnosti hledáme novou posilu na pozici recepční. Pokud Vás baví komunikace se zákazníky držíme místo právě Vám!
Recepční - Showroom - Praha (A13271)
Náplň práce
Požadujeme
- Příjemné a vstřícné vystupování k zákazníkům.
- Ochotu pracovat na krátký/dlouhý týden, 12 h směny.
- Zkušenost s prací na PC.
- Komunikativnost.
Nabízíme
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou.
- Motivující platové ohodnocení.
- 15 dní v měsíci volno (krátký/dlouhý týden).
- 5 dní volna k dovolené navíc.
- Pracovní stabilitu a zázemí úspěšné mezinárodní firmy.
- Přátelský kolektiv.
- Možnost profesního růstu.
- Zdravotní péči uLékaře.cz.
- Zvýhodněné tarify od T-mobile pro sebe i rodinné příslušníky.
- Slevy na firemní služby a produkty - nákup vozu i pro rodinné příslušníky, pojištění, financování, servis vozu a další.
- Další firemní benefity - Multisport karta, pravidelné teambuildingové akce a soutěže, slevy u obchodních partnerů.
Region: Praha
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Vhodné pro: Absolventy