Místo výkonu práce: Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: vypomáhání na kvalitě, lehká administrativní činnost, meziprocesní kontrola na skladě + fyzická inventura. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem.
Směnný provoz: Třísměnný provoz
Administration Clerk
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 26601640744 | aktuálnost: 10.09.2024
DHL Solutions k.s.
Administration Clerk
Upřesňující informace
Mzda: 26 375 - 28 875 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Cheb, 35002
Region: Karlovarský kraj
Obor: Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Základní
Vhodné pro: Cizince
DHL Solutions k.s.