Společnost s mezinárodním působením v oblasti mobility hledá komunikativního a organizovaného specialistu zákaznického servisu, který se připojí k jejich týmu. Pokud máte rádi pracovní pestrost a chcete pracovat ve stabilní společnosti, hledáme právě Vás! Pracovní doba je od pondělí do pátku, žádné směny.
Poskytování profesionální služby zákazníkům, telefonicky nebo e-mailem Přijetí objednávek, jejich administrace až po fakturaci Každodenní komunikace se skladem a logistikou Spolupráce s obchodním a finančním oddělením Ad hoc úkoly spojené s danou pozicí
Administrativní asistentka - Praha 4
referenční číslo: 58796 | aktuálnost: 26.11.2024
ManpowerGroup s.r.o.
Administrativní asistentka - Praha 4
Náplň práce
Požadujeme
Výborné komunikační a organizační schopnosti Proaktivní přístup k řešení problémů Schopnost pracovat samostatně i v týmu Znalost MS Excel Zkušenost s prací v SAP výhodou – ne podmínkou Aktivní znalost anglického jazyka na mírně pokročilé úrovni
Nabízíme
5 týdnů dovolené, 3 sick days Příspěvek na stravování Příspěvek na sport/kulturu/volný čas Kafetérie na pracovišti Konkurenční platové ohodnocení Flexibilní pracovní doba Přátelské a podporující pracovní prostředí Sleva na firemní výrobky Firemní akce Kanceláře u metra C
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Praha
Obor: Administrativa, Ostatní
Pracovní poměr: Plný úvazek