Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Administrativní pracovník BACK-OFFICE – práce z domova

referenční číslo: 2000361262 | aktuálnost: 19.09.2024

PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.

Administrativní pracovník BACK-OFFICE – práce z domova

Pro našeho klienta, který se zabývá výrobou regálů a úložného řešení, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní pracovník BACK-OFFICE.

Náplň práce:

  • Registrace nových objednávek do systému
  • Zpracování objednávek - tzn. převzetí případu od obchodníka, objednání ve výrobním závodě, příprava a realizace přepravy
  • Komunikace s výrobními závody a přepravními společnostmi
  • Fakturace projektů
  • Komunikace se zákazníky ohledně termínů dodání a realizace
  • Back office support pro obchodníky

Požadujeme:

  • Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
  • Praxi v logistice či administrativě výhodou
  • Jazykovou úroveň: čeština rodilý, angličtina minimálně B1 (denní komunikace v AJ s výrobními závody)
  • PC dovednosti: MS Office
  • ŘP sk. B (není podmínkou)
  • Zodpovědnost, proaktivní přístup, efektivní využití časového fondu
  • Ochotu příležitostně cestovat i do zahraničí (školení apod.)

Nabízíme:

  • Stabilní práci na HPP a přátelský kolektiv
  • Stálou práci z domova
  • Bonusy dle hospodářských výsledků firmy
  • 20 dní dovolené
  • Sick days
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Stravenky
  • Notebook, telefon
  • Nástup ihned
  • Lokalita: Jihomoravský kraj

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadované jazykové znalosti

Anglický

Mzda: 35 000 - 45 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: Brno,

Region: Jihomoravský kraj

Obor: Administrativa, Doprava, logistika

Profese: administrativní pracovník, pracovník back office, specialista logistiky

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday, Práce převážně z domova