pracoviště Kroměříž
- Náplň práce: Administrativní agenda v rámci provozu e-shopu, Zpracování cenových nabídek podle stanoveného postupu, Zpracování faktur, objednávek a další administrativní podpora pro účetní, Základní zákaznická podpora - telefonická a emailová, Občasná zastupitelnost v rámci skladu
- Požadavky: pokročilá počítačová gramotnost, přítomnost na firemním mobilním telefonu v rozmezí 9-17 hod. pro odbavování základních zákaznických požadavků směrem ke stavu zakázky apod.. spolehlivost
- Nabízíme: zkrácený úvazek v rozsahu 15-30 hodin týdně v závislosti na počtu poptávek a objednávek (sezónnost), možnost růst v rámci online marketingu, účetnictví a zákaznické podpoře, flexibilní pracovní dobu s možností Home-office
- kontakt telefonicky Po-Pá, 7:00 - 15:00 hod. (pan Zůbek, tel.: 730 164 482) nebo své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: zubek@laporte.cz
Směnný provoz: Pružná pracovní doba
Administrativní pracovník/ce
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29538600730 | aktuálnost: 27.06.2024
SP WERKO s.r.o.
Administrativní pracovník/ce
Upřesňující informace
Mzda: 130 Kč / hodinu
Místo pracoviště: Kotojedská 2588/91, Kroměříž, 76701
Region: Zlínský kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Zkrácený úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva, Dohoda o provedení práce (DPP), Dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Minimální požadované vzdělání: Vyučení bez maturity
Vhodné pro: Absolventy, OZP - tělesně postižený
SP WERKO s.r.o.