Pro našeho klienta, společnost, která pracuje na vodíkovém systému pro sezónní ukládání obnovitelné energie, hledáme všestranně schopné a motivované kolegy, kteří chtějí nastoupit do rané fáze projektu a pomoci uvést v život zařízení pro chytré hospodaření s energiemi, na pozici Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Náplň práce:
- Administrativní zajištění nákupu komponent: objednávání, fakturace, logistika
- Příprava podkladů pro účetní
- Zajišťování podpůrných firemních procesů: evidence, organizace
- Správa kancelářského vybavení a pracovních pomůcek
- Příprava podkladů pro personální agendu
- Komunikace s partnery a dodavateli
Požadujeme:
- Zkušenost na obdobné pozici
- Technické vzdělání nebo technický přehled
- AJ – komunikativní (písemně i hovorově)
- Další cizí jazyk (výhodou)
- Spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost
- Vysokou organizovanost a samostatnost
- Schopnost týmové spolupráce
Nabízíme:
- Spolupráci na HPP
- Jedinečnou příležitost být u zrodu ambiciózního projektu v atraktivní oblasti
- Finanční a podnikatelské zázemí zkušené investiční skupiny
- Prostor pro profesní růst
- Kombinaci příjemného pracovního prostředí a práce z domova
- Pracovní dobu pondělí – pátek (pevnou 8:30 – 15:00)
- Nástup ihned
- Sídlo pracoviště: Měšice u Prahy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.