Administrativní pracovník - příjem objednávek
Náplň práce
Rozšiřujeme tým, a proto hledáme zodpovědného, pečlivého a komunikativního kolegu nebo kolegyni!
zpracování objednávek od zákazníka (vytvoření dodacího listu, faktury, dobropisy) v SAP komunikace se zákazníky na denní bázi (telefonicky, e-mailem), komunikace napříč odděleními, komunikace se skladem vytváření podkladů a reportů v excelu péče o zákazníka – kontrola otevřených objednávek, řešení urgentních požadavků objednávání zboží u dodavatele
Požadujeme
Anglický jazyk na mírně pokročilé úrovni (především e-mailová komunikace) Znalost excelu Výborné komunikační dovednosti Znalost SAP výhodou
Nabízíme
Práce na hlavní pracovní poměr Mzda 30 000 Kč + 5% osobní ohodnocení Směny PO – PÁ 8:00 – 16:30 hod. 5 týdnů dovolené Příspěvek na penzijní a životní připojištění Stravenky ve výši 116.20 CZK (plně hrazené zaměstnavatelem) Přátelský kolektiv Možnost Home Office - 2 dny v týdnu (po zkušební době)
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Jihomoravský kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek