Profil firmy:
Naším klientem je společnost z oblasti kovovýroby (výsek, ohyb, svařování, laserové zpracování tenkých plechů na CNC). V tuto chvíli hledáme vhodné kandidáty na pozici administrátor/ky zakázek.
Náplň práce:
- plánování výroby ve vlastním plánovacím programu (dle možných výrobních kapacit)
- příjem a evidence došlých objednávek
- dohled nad průběhem zakázek
- tvorba expedičních plánů, reporting a monitoring
Uvítáme:
- SŠ vzdělání
- praxi v podobném oboru, praxi v odborné administrativě
- samostatnost a aktivitu
- pracovní znalost NJ nebo AJ výhodou
- znalost práce na PC - Windows, Office
- nástup možný ihned, nebo dle dohody
Nabízíme:
- trvalý pracovní poměr ve společnosti na Jílovsku - Praha - západ
- velmi dobrý a přátelský pracovní tým
- mzdové ohodnocení 30 - 35 000 Kč (dle zkušeností a praxe)
- pracovní doba od 7:00 do 16:00
- možnost profesního a osobního růstu
- nástup možný ihned, nebo dle dohody
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).