Asistent finančního oddělení
Náplň práce
Máte alespoň 2 roky zkušeností ve financích či účetnictví a láká Vás práce v menší společnosti? Pak čtěte dál!
Vaším hlavním úkolem bude zadávání, kontrola a procesování faktur a plateb. Budete kontrolovat termíny, podmínky a standardy a starat se o jejich dodržování. Dále budete připravovat podklady k měsíčním a ročním reportům. Třešničkou na dortu bude podílení se na implementaci nového ERP systému.
Požadujeme
Náš tým doplní pohodový člověk s minimálně dvěma roky zkušeností na pozici v oblasti financí nebo účetnictví a znalostí s některého ERP systému. Nezbytná je také plynulá angličtina, protože budete spolupracovat s mezinárodním týmem.
Nabízíme
Nabízíme práci v malém a příjemném kolektivu s flexibilní pracovní dobou a pozitivním přístupem k novým nápadům. Kromě příspěvku na stravování budete mít také týden dovolené navíc a zaručený 13. plat.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Jihomoravský kraj
Obor: Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví
Pracovní poměr: Plný úvazek