Nástup dle dohody.
Náplň práce spočívá ve výpomoci celkového chodu kanceláře a recepce firmy (přivítání a ohlašování návštěv, proaktivní přístup k zákazníkům - kompletní péče během celé jejich návštěvy), roztřídění došlé korespondence, drobné nákupy pro kancelář a výrobu. Vyřizování emailových nebo telefonických poptávek či objednávek (přijaté x vydané), odesílání zásilek pomocí spedičních firem PPL, UPS, Fedex, Schenker - logistická organizace (poptávka cen dopravy) a další administrativní činnost spojená s prací na počítači. Výhodou budou znalosti v oblasti obchodní korespondence, obstarání firemní recepce. Dále zkušenosti s prací s lidmi a příjemné vystupování. Pracovní doba 7:30 - 16:00.
Nabízíme práci ve stabilní, prosperující a moderní české firmě, která se zabývá výrobou brzdových komponentů. Práce v přátelském kolektivu v příjemném a moderním prostředí spolu s adekvátním finančním ohodnocením s možností každoročního růstu. Příspěvek na stravování, prémie za aktivitu, finanční zvýhodnění nekuřáků
Vhodné pro absolventy.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době 7.30 - 16.00
Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Asistent/ka - administrativní pracovník/pracovnice
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29441500723 | aktuálnost: 26.06.2024
Andrea Špačková - PRODUCT - SPACEK
Asistent/ka - administrativní pracovník/pracovnice
Upřesňující informace
Požadujeme
Práce s PC Práce s PC - textový editor (Word) MS OfficePHP_EOLPráce s PC - tabulkový procesor (Excel) Práce s PC - internet a elektronická pošta OutlookPHP_EOLPráce s PC - jiné účetní software PohodaPHP_EOL
Mzda: 23 000 - 30 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: 29, Poběžovice u Holic, 53401
Region: Pardubický kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Vhodné pro: Absolventy
Andrea Špačková - PRODUCT - SPACEK