Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Asistent/ka prodeje pro export

referenční číslo: 2000434233 | aktuálnost: 22.12.2024 2024-12-22T05:10:29+00:00

PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.

Asistent/ka prodeje pro export

Pro našeho klienta, společnost specializující se na výrobu sportovního vybavení, hledáme kandidáta na pozici Asistent/ka prodeje pro export.

Náplň práce:

  • Podpora mezinárodního obchodu se zahraničními partnery
  • Komunikace s klienty, řešení požadavků
  • Administrativa, příprava obchodní dokumentace a překlady
  • Spolupráce s obchodním týmem, podpora osobního a profesního rozvoje
  • Průzkum nových obchodních příležitostí a péče o stávající partnery
  • Účast na mezinárodních veletrzích a obchodních jednáních
  • Zapojení do plánování obchodní strategie a vývoje produktů

Požadujeme:

  • Anglický jazyk – další jazyky výhodou
  • Obchodní praxe výhodou
  • Příjemné vystupování při komunikaci s klienty
  • Znalost práce na PC (MS Office)
  • ŘP skupiny B

Nabízíme:

  • Flexibilní pracovní dobu
  • Kariérní růst a rozvoj
  • Odměny za práci (fixní mzdu + prémie)
  • 5 dní zdravotního volna
  • Notebook, příspěvek na mobil a stravování
  • Místo výkonu práce: Olomouc

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou

Požadované jazykové znalosti

Anglický

Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: Olomouc,

Region: Olomoucký kraj

Obor: Administrativa, Obchod, prodej, nákup, Ostatní

Profese: administrativní pracovník, asistent/asistentka, obchodní asistent, obchodní referent, pracovník back office

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday