Profil firmy:
Naším klientem je stabilní výrobní společnost se zaměřením na dodávky pro gastronomii, v lokalitě Sázava/Ondřejov, ve Středních Čechách.
V rámci rozvoje společnosti hledáme novou, spolehlivou kolegyni / kolegu na pozici Asistent/ka účetní.
Náplň práce:
- zadávání a evidence vystavených a přijatých faktur v SW POHODA
- evidence pokladních dokladů
- úhrady faktur z banky, výpomoc s fakturací
- každodenní komunikace s majitelem společnosti ohledně evidence a úhrady faktur
- agenda pohledávek
- pravidelný reporting o pohledávkách, fakturách, atd.
- běžná související administrativa
Uvítáme:
- min. SŠ vzdělání
- alespoň krátkou praxi na podobné pozici
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost a pracovitost
- aktivní znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel…)
- znalost účetního SW POHODA výhodou
- ochotu a chuť učit se
Nabízíme:
- HPP na dobu neurčitou
- zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti
- místo výkonu práce: Sázava, ve Středních Čechách
- home-offie po zapracování a spíše výjimečně
- přátelský tým kolegů, možnost osobního a profesního růstu
- nástup možný ihned, případně dle dohody
Pro posouzení Vaší dosavadní praxe je v tomto případě Váš životopis potřeba. Nezapomeňte ho tedy, prosíme, přiložit v rámci Vaší reakce na tuto pracovní nabídku. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).