Nástup co nejdříve. Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, následně doba neurčitá.
Požadavky: ÚSO nebo VŠ, dobrá znalost MS Office, znalost AJ slovem i písmem, další jazyk výhodou, zkušenost se SAPem vítána, komunikační a prezentační dovednosti, zkušenosti v oblasti obchodu výhodou, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, firemní loajalita, časová flexibilita, řidičský průkaz B.
Popis práce: odpovědnost za realizaci zakázky, aktivní péče o stávající zákazníky, koordinace obchodních činností s mateřskou firmou, reporting.
Zaměstnanecké výhody: 26 dnů dovolené, rozsáhlý sociální program, závodní stravování, stravenkový paušál, příspěvky na penzijní spoření a životní pojištění a další benefity, mzda v závislosti na kvalifikovanosti a výsledcích s možností růstu.
Zaslat životopis v českém jazyce.
Kontakt možný telefonicky v čase 8-16 hod na č. 516 493 306, 725 777 909 - p. Krejčířová Dana nebo na e-mail. adrese: Dana.Krejcirova@rhimagnesita.com
Směnný provoz: Pružná pracovní doba
Back office (obchodně-administrativní referent)
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29425280771 | aktuálnost: 06.07.2024
RHI Magnesita Czech Republic a.s.
Back office (obchodně-administrativní referent)
Upřesňující informace
Požadujeme
Práce s PC - jiné MS OfficePHP_EOLŘidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Požadované jazykové znalosti
Anglický |
Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Nádražní 218, Velké Opatovice,
Region: Jihomoravský kraj
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
RHI Magnesita Czech Republic a.s.