NÁPLŇ: odpovědnost za realizaci zakázky, aktivní péče o stávající zákazníky, koordinace obchodních činností s mateřskou firmou, reporting
životopis v českém jazyce
POŽADUJEME: ÚSO nebo VŠ, další jazyk výhodou, zkušenost se SAPem vítána, komunikační a prezentační dovednosti, zkušenosti v oblasti obchodu výhodou, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, firemní loajalita, časová flexibilita
NABÍZÍME: 26 dnů dovolené,rozsáhlý sociální program,závodní stravování, stravenkový paušál, příspěvky na penzijní spoření a životní pojištění a další benefity,mzda v závislosti na kvalifikovanosti a výsledcích s možností růstu, následně doba neurčitá
KONTAKT: emailem, telefonicky PO-PÁ 8.00 . 14.00 hod
Směnný provoz: Pružná pracovní doba
Poznámka k jazykovým znalostem: slovem i písmem
Back office (obhodně-administrativní referent/ka)
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29437840719 | aktuálnost: 27.06.2024
RHI Magnesita Czech Republic a.s.
Back office (obhodně-administrativní referent/ka)
Upřesňující informace
Požadujeme
Práce s PC znalost MS OfficePHP_EOLŘidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Požadované jazykové znalosti
Anglický |
Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Průmyslová 424/13, Svitavy, 56802
Region: Pardubický kraj
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
RHI Magnesita Czech Republic a.s.