Executive Support (L1/L2) v AJ
Náplň práce
Poskytujte technickou podporu VIP zákazníkům z farmaceutickém sektoru. Hledáme L1/L2 support pro našeho klienta, který poskytuje podpořu a služby v sektoru IT v EMEA regionu.
Poskytování podpory a řešení problémů týkajících se počítačového hardwaru a softwaru. Dokumentace problémů koncových uživatelů Správa nevyřízených požadavků (Ticket backlog) Úzká spolupráce s IT techniky na pracovišti z celého světa
Požadujeme
Alespoň dva roky zkušeností na obdobné pozici Pokročilá znalost angličtiny pro každodenní komunikaci s klienty Znalost MS Office Samostatnost, pečlivost, spolupráce v týmu
Nabízíme
Flexibilní pracovní podmínky Minimálně 5 týdnů dovolené Placené sick days Stravenky Příspěvek na Multisport kartu Další rozvoj a profesní postup Přátelské a mezinárodní pracovní prostředí
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Praha
Obor: IT - správa systémů a služby
Pracovní poměr: Plný úvazek