Pro našeho klienta, českou rodinnou společnost, která nabízí produkty pro zdravotnictví a sociální služby již přes 30 let, hledáme vhodné kandidáty na pozici Koordinátor / Fakturant servisu.
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníky o jejich servisních požadavcích
- Vedení evidence a stavu zakázek
- Koordinace servisního týmu, příprava pracovního plánu
- Komunikace s našimi zahraničními dodavateli týkající se dodávek a reklamací, náhradních dílů a servisní dokumentace
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Praxi na obdobné pozici
- Výbornou znalost práce s PC – MS Office, Google Apps
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (převážně písemná forma)
- Organizační dovednosti
- Schopnost samostatně řešit přidělené úkoly
- Logické uvažování a praktičnost
Nabízíme:
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Práci na HPP
- Flexibilní pracovní dobu (pevná 8:00 až 14:00 hod.)
- Pečlivé a systematické zaškolení
- Nástup možný ihned
- Lokalita: Praha 13 – Stodůlky
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.