Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Koordinátor nákupu v leteckém průmyslu

referenční číslo: 56962 | aktuálnost: 30.09.2024

ManpowerGroup s.r.o.

Koordinátor nákupu v leteckém průmyslu

Náplň práce

Hledáte novou výzvu v oblasti nákupu a chcete v zaměstnání komunikovat v anglickém jazyce? Jestli Vaše praxe obsahuje zkušenost z výrobní společnosti, tak Vás jistě potěší, že máte výhodu! Znalost Excelu u nás uplatníte stejně tak jako čtení ve výkresové dokumentaci. Chcete se dozvědět více? Pak čtěte určitě dále! Nabízíme zajímavou pracovní příležitost v lokalitě Praha 9, kam se dobře dostanete jak MHD, tak autem (parkování je u společnosti). K tomu přátelský kolektiv, na který se můžete obrátit. Máte možnost se zúčastnit rozvojových vzdělávacích programů. Jste-li fanouškem nejnovějších technologií, tak Vás potěší zpráva, že u nás máte příležitost s nimi pracovat. Za dobře odvedenou práci pro Vás máme atraktivní balíček zaměstnaneckých benefitů, ze kterých si určitě každý vybere: Flexibilní pracovní doba a možnost občasné práce z domova, věrnostní odměny za odpracovaná léta ve společnosti, odměny při odchodu do důchodu, možnost jazykového vzdělávání, různé slevové programy, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění ve výši 5% z hrubé mzdy, příspěvek na stravování ve vlastní jídelně v areálu společnosti s nabídkou 3 hlavních jídel, polévky, saláty, dezerty, příspěvek na dopravu a ubytovnu, Kafeterii – systém, do kterého Vám budeme měsíčně přispívat 1 000 Kč, plně hrazenou multi-sport kartu z benefitních bodů.
Zodpovědnost za nákup vybraných služeb, technologií, zařízení Porovnávání nabídek, příprava rozhodnutí o vítězi Organizace výběrových řízení, vyjednávání a výběr dodavatelů Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli o smluvních podmínkách a spolupráci Zajištění včasného objednání a dodání nakupovaných položek (materiál, služby, kooperace) Denní komunikace s kolegy ohledně obchodních a technických parametrů (osobně, telefonicky, emailem, videokonferencí) Aktivní účast na řízení nebo spolupráci na projektech napříč společností Zakládání a aktualizace dat v informačním systému Zajištění analýz, přehledů a reportování KPI Administrativní činnost spojená s vyřizováním požadavků kolegů

Požadujeme

SŠ/VŠ technického nebo ekonomického zaměření Znalost Anglického jazyka Znalost Excelu Znalost systému SAP Znalost čtení výkresové dokumentace Zkušenosti z výrobní společnosti - VÝHODOU Dobré komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, orientace na detail, schopnost zvládat stresové situace a proaktivní přístup

Nabízíme

Zajímavou pracovní příležitost v dobře dostupné lokalitě Praha 9 MHD, parkování přímo u společnosti Možnost komunikovat v anglickém jazyce a uplatnit své dosavadní profesní zkušenosti a znalosti Flexibilní začátek a konec pracovní doby Možnost občasné práce z domova Komplexní balíček zaměstnaneckých benefitů 5 týdnů dovolené Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 5% z hrubé mzdy Příspěvek na stravování ve vlastní jídelně v areálu společnosti s nabídkou 3 hlavních jídel, polévky, saláty, dezerty Příspěvek na dopravu, ubytovnu Kafeterii – systém, do kterého Vám budeme měsíčně přispívat 1 000 Kč Plně hrazenou multi-sport kartu z benefitních bodů Kolektiv, který drží při sobě a práci s nejnovějšími technologiemi
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Region: Praha

Obor: Obchod, prodej, nákup

Pracovní poměr: Plný úvazek