Pro našeho klienta, společnost zabývající se projektováním, dodávkami, montáží a servisem klimatizačních zařízení především pro firemní a průmyslové využití, hledáme vhodné kandidáty na pozici Koordinátor servisních zakázek.
Náplň práce:
- komunikace s dodavateli, jednání o termínech
- sestavování cenových nabídek
- technická podpora: přijímání požadavků na opravy zařízení, zadávání do systému, předání servisnímu technikovi a následné informování zákazníka o provedené opravě
- plánování preventivních prohlídek a revizí klimatizačního zařízení
- tvorba cenových kalkulací za provedené práce
- komunikace s oddělením logistiky, objednávání dodávek zboží pro realizaci zakázek
Požadujeme:
- základní znalost MS Office
- komunikační schopnosti a technické myšlení
- aktivní přístup k řešení problémů
Nabízíme:
- pozici vhodnou pro absolventy
- práci na plný úvazek ve stabilní české firmě
- pracovní smlouvu (na dobu určitou/neurčitou)
- práci s významnými zákazníky
- týden dovolené navíc
- mobilní telefon i pro soukromé účely
- příspěvek na stravování
- sick days 3 dny/rok
- příspěvek na dovolenou
- placené přesčasy
- částečně flexibilní pracovní dobu
- nástup možný po domluvě ihned
- zajímavou, tvůrčí pozici s prostorem k rozvoji
- místo výkonu práce: Jihlava
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.