Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Manažer/ka klientského servisu

převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29623660709 | aktuálnost: 06.07.2024

Generali Česká Distribuce a.s.

Manažer/ka klientského servisu

Upřesňující informace

Náplň práce: - péče o klienty, poskytování informací o aktuálním stavu pojištění, pomoc při řešení pojistných událostí, navrhování optimálních pojistných řešení, poradenství
- z důvodu nového obchodního místa, z důvodu rozšíření obslužnosti našich klientů hledáme nové kolegy
Osobní přístup, poradenství a digitální technologie. To je, co nás vystihuje. Pomozte nám naplnit naše cíle a porosteme společně. Rozjeď svou kariéru na plno právě s námi!
Očekáváme: SŠ vzdělání s maturitou, uživatelskou znalost práce na PC, ŘP sk. B, pozitivní myšlení, empatii, dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování, smysl pro zodpovědnou a poctivou práci.
Nabízíme: nadstandardní finanční ohodnocení, zázemí silné a stabilní společnosti, možnost kariérního růstu.
Firemní benefity, slevy na produkty, ucelený systém vzdělávání.
Kontakt na tel. nebo e-mail.


Směnný provoz: Jednosměnný provoz

Požadujeme

Práce s PC Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Mzda: 25 000 - 35 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: Velkomoravská 2370/5, Hodonín,

Region: Jihomoravský kraj

Obor: Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Generali Česká Distribuce a.s.