Jsme celosvětově významný výrobce cukrovinek a čokoládových specialit. Sídlíme v krásných kancelářích v administrativní budově v centru Prahy a momentálně hledáme office asistenta/asistentku, který/á se nám postará o celkový chod kanceláří. Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají zkušenost s obdobnou náplní práce, ovládájí MS Office a domluví se anglicky slovem i písmem. Kromě atraktivní mzdy vám nabídneme vysoké roční bonusy, plně hrazený iPhone 15, vlastní prostornou kancelář, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v podobě společných dovolených na horách, u moře, ve wellness, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným dle dohody.
budete řídit chod pražských kanceláří, starat se, že je všude uklizeno a čisto a jsou připravené zasedačky nebudete se bát občas opravit drobnou závadu, případně ji nahlásíte na správu budovy dohlížet na deadliny jednatele společnosti esteticky upravovat prezentace jednatele společnosti v PowerPointu spravovat e-mailovou schránku společnosti, předávat e-maily na jednotlivá oddělení a vyřizovat telefonáty zpracovávat příchozí a odchozí poštu vítat návštěvy a nabízet drobná občerstvení nakupovat kancelářské potřeby a dohlížet, že nikde nic nechybí zajišťovat dobrou interní komunikaci a předávat informace od zahraničního vedení společnosti k zaměstnancům organizovat zaměstnanecké eventy a konference společnosti – tuzemské a zahraniční občasná pomoc při organizování zahraničních služebních cest (nákup letenky či ubytování)
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.