Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Office manager

referenční číslo: 2000291177 | aktuálnost: 18.07.2024

PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.

Office manager

Pro našeho klienta, společnost, jejíž hlavními produkty jsou laboratorní vybavení a vybavení pro výzkum, hledáme vhodné kandidáty na pozici Office manager.

Náplň práce:

  • Administrativní podpora pro kancelář o 7 lidech (evidence smluv, objednávání potřeb pro kancelář, vedení skladové evidence)
  • Zpracovávání smluv a veřejných zakázek
  • Asistence jednateli společnosti a obchodním zástupcům
  • Zodpovědnost za CRM systém (update cen produktů, komunikace s poskytovatelem, aktualizace produktů)

Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou
  • Praxe v administrativě min. 2 roky
  • Anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní písemný i telefonický styk v angličtině)
  • Pokročilé počítačové znalosti – práce s CRM, MS Office
  • Slušný psaný projev
  • Flexibilitu, samostatnost, organizační schopnosti
  • Výhodou je základní technická zdatnost (či alespoň zábava při sestavení základního přístroje)
  • Velkou výhodou je orientace v oblasti účetnictví, v případě zkušeností a zájmu může náplň práce být rozšířena právě o aktivity v této oblasti

Nabízíme:

  • Finanční ohodnocení 35 000 – 45 000 Kč
  • Spolupráce na HPP – plný úvazek
  • Práci v malé, flexibilní společnosti
  • Možnost práce v mezinárodním prostředí
  • Možnost účastnit se na konferencích v ČR i v zahraničí
  • Benefity: mobil, PC, 5 týdnů dovolené, kurzy, školení, možnost HO, aj.
  • Zázemí v příjemné kanceláři Praha Dejvice na Praze 6

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadované jazykové znalosti

Anglický

Mzda: 35 000 - 45 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: Praha,

Region: Praha

Obor: Administrativa

Profese: administrativní pracovník, office manager, pracovník back office

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Zahraniční pracovní cesty, Účast na zahraničních konferencích