Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Ppsc Partner / HR Support

převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29646260739 | aktuálnost: 29.07.2024

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.

Ppsc Partner / HR Support

Upřesňující informace

Komunikujete rádi s lidmi? Zajímají vás témata související s personalistikou? Jste týmový hráč, dobře organizovaný a rádi pracujete s daty? Umíte anglicky a dalším jazykem? Pak můžete být tím nejlepším kandidátem do jednoho z našich týmů PPSC. Zkratka PPSC znamená People Pulse Support Center, oddělení, které poskytuje podporu interním zaměstnancům v tématech souvisejících s HR (People Operations). Jako PPSC Partner budete našim zaměstnancům v jedné z evropských zemí (v závislosti na vašich jazykových znalostech) a jejich manažerům pomáhat se správou a údržbou dat v HR systémech pro procesy související s životním cyklem a odměňováním zaměstnanců, včetně dokumentace zaměstnanců stvoření. Dozvíte se informace týkající se HR zásad a zpracování HR dat a budete v kontaktu s místním týmem People Operations a zainteresovanými stranami. Jakmile se naučíte potřebné procesy, budete mít příležitost podílet se na různých projektech a rozvíjet své dovednosti.

Klíčové povinnosti:
o Komunikace se zákazníky (našimi kolegy z PPG) prostřednictvím telefonu, chatu nebo lístku a navigujte je v HR systémech, pomozte s dotazy ohledně personálních zásad a příslušných vládních nařízení
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci pro zaměstnance a spolupracovat s místními HR týmy
o Zpracovávat různé zaměstnanecké události ve Workday (např. nové nábory, přesuny, povýšení, změny smluv, změny platů, dovolené, ukončení atd.)
o Provádět kontroly kvality dat, monitorovat a opravovat chyby zpracování
o Udržujte soubory a záznamy zaměstnanců tak, aby splňovaly definované požadavky
o Spolupracujte se členy týmu a podpořte je při řešení každodenních výzev
o Neustále zlepšovat procesy související s HR a účastnit se projektů
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci související s procesem v jazyce podporované země

Kvalifikace:
o Plná profesionální plynulost v angličtině a dalším jazyce
o Dobrá znalost práce na počítači (Microsoft Office: Excel, Word a PowerPoint)
o Přístup k zákaznickému servisu (zkušenosti v zákaznickém servisu se zaměřením na přímý kontakt se zákazníkem a administraci dat výhodou)
o Silné analytické schopnosti, smysl pro detail, zaměření na řešení
o Dobrý time management a schopnost stanovit priority
o Myšlení a proaktivita neustálého zlepšování
o Zkušenosti s ticketingovými nástroji nebo Workday velkou výhodou


Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.



Směnný provoz: Jednosměnný provoz

Mzda: 33 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: Holandská 873/6, Brno, 63900

Region: Jihomoravský kraj

Obor: Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Vhodné pro: Absolventy, Cizince

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.