Práce v Řecku s češtinou a angličtinou
Náplň práce
Máte vynikající komunikační schopnosti? Mluvíte česky a plynně anglicky? Máme pro vás skvělou pracovní příležitost v oblasti zákaznického servisu.
Být první, koho zákazník uslyší. Poskytovat podporu v češtině a angličtině. Komunikovat se zákazníky prostřednictvím telefonu, chatu a e-mailu. Udržovat vysokou spokojenost zákazníků a reprezentovat významnou značku. Asistovat uživatelům s technickými problémy, jako je nenačítání aplikací. Pomáhat uživatelům řešit problémy s digitálními službami a aplikacemi. Poskytovat rady ohledně správy účtů a dodržování zásad. Pracovat z kanceláře v Aténách.
Požadujeme
Ochota přestěhovat se do Atén, Řecko. Rodilý mluvčí nebo pokročilý v českém jazyce. Velmi dobrá mluvená a psaná angličtina B2. Práce na směny, včetně víkendových. Je vítaná zkušenost v customer service. Samostatnost a sebejistota při řešení základních technických problémů. Schopnost rychle se učit a adaptovat se na nové prostředí. Organizační schopnosti a schopnost řešit více úkolů najednou.
Nabízíme
Relokační balíček Měsíční bonus Měsíční příspěvek na dopravu Extra roční bonusy Zdravotní a sociální pojištění Možnosti kariérního růstu Prvotřídní školení a rozvoj Práci v živé a energické kanceláři v centru Atén Multikulturní a moderní pracovní prostředí
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Řecko
Obor: Ostatní
Pracovní poměr: Plný úvazek