Pracovník/pracovnice oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel - Praha - MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 2 - Úřad MČ Praha 2 - jobDNES.cz
    např. Profese, Firma
      Vyberte region nebo vyhledejte město
      např. Mzda

      Minimální vzdělání

      Vhodné pro

      Typ nabídky

      Minimální mzda

      rozbalit

      Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

      Pracovník/pracovnice oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel

      referenční číslo: 5b39f60da5ad957ca0170ce6 | aktuálnost: 08.04.2025 2025-04-08T05:25:11+00:00 2025-04-07T00:00:00+02:00

      MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 2 - Úřad MČ Praha 2

      Městská část Praha 2 - Úřad městské části vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa pracovník/pracovnice oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel odboru správních agend.

      Pracovník/pracovnice oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel

      Sjednaný druh práce:

      pracovník/pracovnice oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel odboru správních agend ÚMČ Praha 2.

      Místo výkonu práce: Praha.

      Platové zařazení v platové třídě 9. (struktura platu: základní plat v 9. platové třídě 29 120 Kč až 33 220 Kč podle započitatelné praxe; osobní příplatek po zkušební době), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků.

      Pracovní poměr na dobu neurčitou s 3měsíční zkušební dobou, plný úvazek 40 hod. týdně.

      Pracovní místo je vhodné také pro absolventa/absolventku.

      Přihlášky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 7. 4. 2025:

      • v obálce poštou nebo osobně do podatelny na adresu: Městská část Praha 2, Úřad městské části Praha 2, personálně právní oddělení, nám. Míru 600/20, Praha 2, 120 39. Obálku označit slovy: „Výběrové řízení - pracovník/ce OSA-ODE“ nebo
      • do datové schránky Městské části Praha 2: y7yb44i nebo
      • emailem na adresu: posta@praha2.cz

      Předpokládaný vznik pracovního poměru: dle dohody.

      Bližší informace a přihláška k výběrovému řízení ke stažení na www.praha2.cz v rubrice volná místa.

      Stručná náplň práce:

      • zajišťování výkonu státní správy v přenesené působnosti na úseku vydávání občanských průkazů, vydávání cestovních dokladů a vedení evidence obyvatel (evidence změny trvalého pobytu, výpisy z informačních systémů).

      Požadované vzdělání:

      • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou.

      Další dovednosti a schopnosti:

      • odolnost vůči stresu,
      • velmi dobrá znalost práce s PC,
      • vstřícný přístup ke klientům, příjemné vystupování, schopnost a ochota ke komunikaci (přepážkové pracoviště),
      • vysoké pracovní nasazení, psychická odolnost, aktivní přístup k práci,
      • spolehlivost, pečlivost, flexibilita,
      • nekonfliktní typ pro práci ve větším pracovním kolektivu.

      Místo pracoviště: Nám. Míru 20/600, Praha 2, 12039

      Region: Praha

      Obor: Státní, veřejná správa

      Profese: referent odboru státní správy, referent/referentka

      Pracovní poměr: Plný úvazek

      Délka prac poměru: Na dobu neurčitou

      Smluvní vztah: Pracovní smlouva

      Minimální požadované vzdělání: Maturita

      Benefity: Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday

      Vhodné pro: Absolventy