Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Právník/právnička odd. právního a veřejných zakázek

referenční číslo: 667130644eedd17bb10fdae3 | aktuálnost: 24.06.2024

Městská část Praha 3

známení o vyhlášení výběrového řízení

Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí Úřadu městské části vyhlašuje dne 18. 6. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

referent/ka oddělení právního a veřejných zakázek odboru kancelář úřadu (právník/právnička)

Právník/právnička odd. právního a veřejných zakázek

Náplň práce

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí Úřadu městské části vyhlašuje dne 18. 6. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

referent/ka oddělení právního a veřejných zakázek odboru kancelář úřadu (právník/právnička)

s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 25 280,--Kč až 37 170,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán až do výše 37 170,--Kč. Nástup dohodou.

 

Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  • fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku 
  • občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost

Další požadavky

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v oboru právo a právní věda

požadovaná praxe: praxe ve veřejné správě vítána

požadované znalosti: znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

další dovednosti, schopnosti: práce na PC, analytické myšlení, výborné komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu.

Hlavní náplň práce

revize návrhů smluv, konzultace a právní podpora odborům ÚMČ v oblasti jejich činností, vedení právní agendy v samostatné působnosti, podílení se na tvorbě vnitřních předpisů ÚMČ.

Nabízíme

pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, služební telefon, občasná práce z domova.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde:  Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

-           jméno, příjmení a titul uchazeče,

-           datum a místo narození,

-           státní příslušnost,

-           místo trvalého pobytu,

-          číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,

 jde-li o cizího státního občana,

-           datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

-           životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

 -          výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

 -          ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

           

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent oddělení právního a veřejných zakázek“

 

 

Nabídky zasílejte nejpozději do 11. 7. 2024. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

 

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referentka oddělení personální práce a mezd

Telefon 222 116 236

e-mail: jelinkova.lenka@praha3.cz

Mgr. Bc. Martina Trochová

tajemnice Úřadu městské části

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Mzda: 27 000 - 60 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: Havlíčkovo náměstí 700, Praha, 13000

Region: Praha

Obor: Justice, právo, legislativa, Státní, veřejná správa

Profese: firemní právník, referent

Pracovní poměr: Plný úvazek

Délka prac poměru: Na dobu neurčitou

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Vysokoškolské

Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday

Vhodné pro: Absolventy