Pro našeho klienta, společnost, která poskytuje komplexní služby ve správě nemovitostí, hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici Ředitel/Ředitelka FACILITY MANAGEMENT.
Náplň práce:
- Přezkoumání existujících procesů a postupů, ekonomické rozbory stávajících zakázek.
- Provoz, údržba a servis technologických zařízení – zajištění provozní údržby objektu a technických zařízení
- Záruční a pozáruční servis – zastupování klientů při jednání s třetími osobami
- Revize, odborné technické prohlídky - zajištění revizí dle platných vyhlášek a norem (např. elektro, výtahy, spotřebiče, aj.)
- Dálkový monitoring - napojení objektu na systém měření a regulace, dálkové odchytávání poruch, poruchová hlášení atd.
- Nepřetržitá havarijní služba – možnost zamezí vzniku dalších škod na majetku, odstranění závad
- Činnost PO a BOZP - kontrolní činnost požárním technikem, revize PH a HP
- Vedení klíčového hospodářství - evidence klíčového hospodářství, systém generálního klíče
Požadujeme:
- Vzdělání VŠ/VOŠ, případně SŠ
- Min. 5 let praxe v oboru facility management, správy nemovitostí nebo developmentu
- EXCEL na velmi dobré úrovni (nákladové kalkulace, ekonomické rozbory, ekonomické plány, reporting,…)
- ČJ slovem i písmem, AJ na pasivní úrovni, komunikativní úroveň výhodou
- ŘP skup. B
- Obchodní dovednosti
- Odbornou znalost (pozemní stavitelství, TZB, úklid, ostraha, elektro) a schopnost vedení v CAFM systému
- Odborná znalost, znalost legislativy
- Loajalita, komunikativnost, organizační schopnosti
- Ochota vysokého pracovního nasazení
- Analytické, koncepční a strategické myšlení a schopnost hledat nová řešení
- Schopnost motivace a předávání odborných zkušeností podřízeným
Nabízíme:
- Příležitost být součástí společnosti se stabilním zázemím a tradicí.
- Možnost přímo se podílet na růstu, rozvoji a formování firemní strategie a kultury
- Příležitost k osobnímu růstu a rozvoji
- Individuální přístup a flexibilita
- Odpovídající mzda: 100 000 – 150 000 Kč
- Odměna za nové zakázky
- Roční odměny za splnění plánu a další odměny z nadzisku
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Služební automobil i k soukromým účelům
- Volitelný systém benefitů
- Pružná pracovní doba
- Zázemí v centrální části Prahy 5
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.