Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Referent/ka zákaznického servisu s AJ, Praha - Hostivař, 50 000 Kč

referenční číslo: 63ff379871a30b5eab043cb2 | aktuálnost: 07.07.2024

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Referent/ka zákaznického servisu s AJ, Praha - Hostivař, 50 000 Kč

Popis pozice

Profil společnosti:

Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě.

 

Náplň práce:

- kombinace zákaznického servisu a nákupu pro český a/nebo slovenský trh

- zpracování celého logistického cyklu ve firmě - od generování nabídkových listů, přes přijetí nové objednávky od klientů až po dodání zboží (tzn. přijetí objednávky, zadání do SW systému, vystavení objednávky zahraničnímu dodavateli, koordinace a optimalizace termínů a přepravy, příjem zboží, fakturace, zajištění expedice).

- denní komunikace se zákazníky a kolegy - v ČJ

- denní komunikace s dodavateli společnosti ze zahraničí - aktivní využití AJ

- koordinace obchodních případů s obchodními zástupci (na denní bázi)

- běžná operativa

 

Jde o samostatnou pozici skýtající prostor pro využití Vašich administrativních a komunikačních dovedností, důvtipu a postupně nabývaných zkušeností s cílem zajistit efektivní tok zboží pro náročnou klientelu od výrobce ke konečnému uživateli.

 

Nebudete přicházet do fyzického kontaktu s klientem, komunikace s klienty probíhá elektronickou a telefonickou formou, dále budete komunikovat v rámci firmy + operativně s kolegy v terénu - obchodními zástupci firmy + nákupními odděleními klientů, popř. s přepravci.

 

Uvítáme:

- min. SŠ vzdělání 

- aktivní znalost AJ slovem i písmem - nutnost běžné denní komunikace se zahraničím

- praxi na obdobné samostatné pozici (v logistice, přepravě, nákupu apod.) min. 1 rok

- uživatelskou znalost práce na PC - MS Office, zkušenost s informačním systémem (Helios, SAP, Navision apod.) - výhodou

- svědomitost, slušnost, pečlivost, proaktivní a empatický přístup

- schopnost pracovat samostatně i kooperovat v rámci týmu

- schopnost myslet analyticky a v souvislostech, rozlišovat priority

- dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování, smysl pro humor

- nástup možný dle dohody s kandidátem, lze ihned

 

Nabízíme:

- pracovní poměr u solidní, stabilní a prosperující společnosti, se pracovištěm v Praze - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností (bus, metro A, vlak) + s možností parkování před firmou

klidné, přátelské a příjemné pracovní prostředí

- výborné mzdové podmínky - nástupní mzda až 50 000 Kč, dle kvalit kandidáta

5 týdnů dovolené (po zapracování), stravné, vzdělávací kurzy, roční bonus aj.

- nástup možný dle dohody s kandidátem

  

Váš životopis v češtině, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).

Mzda: 50 000 - 50 000 Kč

Region: Praha

Obor: Administrativa, Ekonomika, Obchod, prodej, nákup, Ostatní

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, 13. plat