Charakteristika pracovní pozice:
Zajišťování agendy spojené s platbami za pronájmem bytových prostor, zpracování vyúčtování služeb v rámci pronájmů bytových prostor, evidence a příprava plateb za spotřebu energií objektů v majetku města, příprava a evidence položek rozpočtu spojených se spotřebou energií, vedení hotovostní pokladny.
Požadavky zaměstnavatele:
- minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou
- výhodou znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení)
- výhodou praxe v oblasti správy majetku, státní správě či samosprávě
- řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič
- nezbytná je uživatelská znalost práce na PC, zejména v programech MS Office
- komunikační a organizační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu)
- očekáváme pečlivost, spolehlivost, flexibilitu, odpovědnost, psychickou odolnost, ochotu dále se vzdělávat
Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 5 dnů.
Veškeré informace najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.
Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Referent Odboru správy majetku
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29589760761 | aktuálnost: 28.06.2024
Město Kutná Hora
Referent Odboru správy majetku
Upřesňující informace
Požadujeme
Práce s PC Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Mzda: 21 400 - 28 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Havlíčkovo náměstí 552/1, Kutná Hora, 28401
Region: Středočeský kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Město Kutná Hora