Co vás čeká
-
kompletní vedení obchodní agendy odběrného místa
- denní komunikace se svěřeným segmentem odběratelů a zajištění jejich potřeb
- měsíční fakturace dle odečtů z měřičů tepla a kontroly správnosti dat
- udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky
- řešení reklamací spotřeb
- práce v interním informačním systému SAP-ISU
- nejedná se o aktivní prodej
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- zkušenosti ze zákaznického servisu, back office, správy bytových domů
- umět naslouchat potřebám zákazníků
- SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
- znalost SAP výhodou
- uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
- výborné komunikační dovednosti
- pečlivost, samostatnost a organizace vlastní práce
Co vám můžeme nabídnout
- příležitost proniknout do specifik energetické společnosti a možnost dále se rozvíjet v přátelském prostředí obchodního týmu
- pružnou pracovní dobu 37,5 hod. týdně, tj. 7,5 hod. denně
- 10 dnů dovolené navíc, tj. 30 dnů celkem
- benefity dle vlastní volby (systém cafeterie) - lze čerpat na pojištění, sport, cestování, kulturu a péči o zdraví; při převodu na pojištění je to 36 000 Kč ročně
- stravenky v hodnotě 150 Kč (s firemní dotací 98 Kč)
- nadstandardní péči o zdraví zaměstnanců a jejich blízkých v rámci programu Veolia Health Care a očkování proti vybraným nemocem
- kartu MultiSport
- možnost výhodně a bezpečně investovat do zaměstnaneckých akcií
- pracoviště Praha Radlická, možnost občasné práce z domova