- zajištění výkonu státní správy a samosprávy a další činnosti oddělení ekonomického odboru kanceláře úřadu ÚMOI dle statutu města, zajišťování agendy vyměřování místních poplatků
Předpokládaný termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.
referenční číslo: 66ea8fc7bbe123568f0f0f92 | aktuálnost: 18.11.2024 2024-11-18T11:05:30+00:00 2024-11-16T10:15:45+00:00
Tajemnice Úřadu městského obvodu Pardubice I
v souladu s ustanovením zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků,
vyhlašuje dne 17. 9. 2024 VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Č. 3/2024
na obsazení pracovního místa:
- zajištění výkonu státní správy a samosprávy a další činnosti oddělení ekonomického odboru kanceláře úřadu ÚMOI dle statutu města, zajišťování agendy vyměřování místních poplatků
Předpokládaný termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení
• vzdělání minimálně středoškolské
• schopnost týmové práce i samostatného rozhodování
• velmi dobrá znalost práce na PC
• příjemné vystupování, komunikativnost, samostatnost, vysoké pracovní nasazení
• loajálnost, flexibilita
• pečlivost, přesnost, odolnost proti stresu
• praxe ve veřejné správě
• zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě daní a poplatků
Platové zařazení: 8. – 9. platová třída
• stabilní zaměstnání, pružnou pracovní dobu
• 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna
• Podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání
• Výhodné telefonní tarify
• Stravenky v hodnotě 180,-Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,-Kč/kus)
• Příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a další benefity
a) Jméno, příjmení
b) Datum a místo narození
c) Státní příslušnost
d) Místo trvalého pobytu
e) Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
f) Datum a podpis uchazeče
a) životopis, ve kterém uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
b) motivační dopis
c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
d) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – originál
e) kopie dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného vzdělání
- telefonický a e-mailový kontakt
Nedoložení nepovinných údajů nebude předmětem hodnocení a nebude mít vliv na konečné rozhodnutí o případném uzavření pracovněprávního vztahu.
Přihlášku s přílohami doručte do 3. 10. 2024 buď osobně na podatelnu úřadu – Pardubice, U Divadla č. p. 828, nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny úřadu) na adresu:
Úřad městského obvodu Pardubice I
k rukám tajemnice úřadu
U Divadla 828
530 02 Pardubice
Uzavřenou obálku označte slovy „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení. Případné dotazy na tel.: 466 046 007
Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky městského obvodu Pardubice I je 5hpbxbt. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny: posta@umo1.mmp.cz a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání označte datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení a je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení.
Informace o zpracování osobních údajů: Poskytnuté osobní údaje bude správce (Statutární město Pardubice – městský obvod Pardubice I, Úřad městského obvodu Pardubice I, IČO: 00274046) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je naplnění právní povinnosti ve smyslu z. č. 312/2002 Sb., který uchazečům ukládá prokázat splnění požadavků pro výkon funkce, která je předmětem tohoto výběrového řízení a dále podkladem pro uzavření pracovněprávního vztahu s vybraným uchazečem. Sdělením e-mailové adresy a telefonního čísla v přihlášce vyjadřuje uchazeč souhlas s jejich zpracováním za účelem zefektivnění komunikace mezi uchazečem a správcem v rámci výběrového řízení (např. k vyrozumění uchazeče o termínech pohovorů, k doplnění přihlášky apod.). Osobní údaje nebudou poskytnuty třetí osobě, vyjma členů výběrové komise, osob pověřených na základě rozhodnutí výběrové komise a oprávněných zaměstnanců správce, a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Neúspěšným uchazečům budou zaslané dokumenty vráceny po ukončení výběrového řízení na jejich korespondenční adresu. Subjekt údajů má v čl. 15 až 22 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu. Podrobné informace naleznete na adrese www.pardubice.eu.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.
Místo pracoviště: U Divadla 828, Pardubice, 530 02
Region: Pardubický kraj
Obor: Administrativa, Státní, veřejná správa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday