Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Referenta/referentky oddělení ekonomického Kanceláře úřadu

referenční číslo: 66ea8fc7bbe123568f0f0f92 | aktuálnost: 18.11.2024 2024-11-18T11:05:30+00:00 2024-11-16T10:15:45+00:00

Statutární město Pardubice – městský obvod Pardubice I

Tajemnice Úřadu městského obvodu Pardubice I
v souladu s ustanovením zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků,
vyhlašuje dne 17. 9. 2024 VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Č. 3/2024
na obsazení pracovního místa:

Referenta/referentky oddělení ekonomického Kanceláře úřadu

Charakteristika vykonávané činnosti:

- zajištění výkonu státní správy a samosprávy a další činnosti oddělení ekonomického odboru kanceláře úřadu ÚMOI dle statutu města, zajišťování agendy vyměřování místních poplatků

Předpokládaný termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení

Kvalifikační předpoklady a požadavky:

• vzdělání minimálně středoškolské

Osobnostní předpoklady:

• schopnost týmové práce i samostatného rozhodování

• velmi dobrá znalost práce na PC

• příjemné vystupování, komunikativnost, samostatnost, vysoké pracovní nasazení

• loajálnost, flexibilita

• pečlivost, přesnost, odolnost proti stresu

Výhoda:

• praxe ve veřejné správě

• zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě daní a poplatků

Nabízíme:

Platové zařazení: 8. – 9. platová třída

• stabilní zaměstnání, pružnou pracovní dobu

• 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna

• Podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání

• Výhodné telefonní tarify

• Stravenky v hodnotě 180,-Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,-Kč/kus)

• Příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a další benefity

Výběrového řízení se mohou účastnit uchazeči, kteří podají písemnou přihlášku s náležitostmi:

a) Jméno, příjmení

b) Datum a místo narození

c) Státní příslušnost

d) Místo trvalého pobytu

e) Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana

f) Datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutné připojit tyto doklady:

a) životopis, ve kterém uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech

b) motivační dopis

c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

d) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – originál

e) kopie dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného vzdělání

K přihlášce můžete připojit tyto nepovinné údaje:

- telefonický a e-mailový kontakt

Nedoložení nepovinných údajů nebude předmětem hodnocení a nebude mít vliv na konečné rozhodnutí o případném uzavření pracovněprávního vztahu.

Lhůta, způsob a místo doručení přihlášky:

Přihlášku s přílohami doručte do 3. 10. 2024 buď osobně na podatelnu úřadu – Pardubice, U Divadla č. p. 828, nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny úřadu) na adresu:

Úřad městského obvodu Pardubice I

k rukám tajemnice úřadu

U Divadla 828

530 02 Pardubice

Uzavřenou obálku označte slovy „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení. Případné dotazy na tel.: 466 046 007

Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky městského obvodu Pardubice I je 5hpbxbt. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny: posta@umo1.mmp.cz a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání označte datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení a je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.

Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení.

Informace o zpracování osobních údajů: Poskytnuté osobní údaje bude správce (Statutární město Pardubice – městský obvod Pardubice I, Úřad městského obvodu Pardubice I, IČO: 00274046) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je naplnění právní povinnosti ve smyslu z. č. 312/2002 Sb., který uchazečům ukládá prokázat splnění požadavků pro výkon funkce, která je předmětem tohoto výběrového řízení a dále podkladem pro uzavření pracovněprávního vztahu s vybraným uchazečem. Sdělením e-mailové adresy a telefonního čísla v přihlášce vyjadřuje uchazeč souhlas s jejich zpracováním za účelem zefektivnění komunikace mezi uchazečem a správcem v rámci výběrového řízení (např. k vyrozumění uchazeče o termínech pohovorů, k doplnění přihlášky apod.). Osobní údaje nebudou poskytnuty třetí osobě, vyjma členů výběrové komise, osob pověřených na základě rozhodnutí výběrové komise a oprávněných zaměstnanců správce, a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Neúspěšným uchazečům budou zaslané dokumenty vráceny po ukončení výběrového řízení na jejich korespondenční adresu. Subjekt údajů má v čl. 15 až 22 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu. Podrobné informace naleznete na adrese www.pardubice.eu.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.

Místo pracoviště: U Divadla 828, Pardubice, 530 02

Region: Pardubický kraj

Obor: Administrativa, Státní, veřejná správa

Pracovní poměr: Plný úvazek

Délka prac poměru: Na dobu neurčitou

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday