Specialista IT helpdesku - junior (podpora aplikací) (A12835)
referenční číslo: A12835 | aktuálnost: 19.07.2024
V současnosti hledáme motivovaného kandidáta, který bude našim zaměstnancům pomáhat s různými problémy v oblasti interních aplikací. Budete zodpovědný/á za poskytování technické podpory a řešení problémů s aplikacemi. Je nezbytné mít dobrý technický rozhled, vynikající komunikační dovednosti a schopnost efektivně řešit problémy.
Specialista IT helpdesku - junior (podpora aplikací) (A12835)
Náplň práce
- Poskytování podpory interním uživatelů.
- Práce s ERP systémem, interními a mobilními aplikacemi.
- Řešení, předání a vyhotovení požadavků z businessu.
- Vytváření uživatelských manuálů.
- Support systémů po pracovní době.
Požadujeme
- Všeobecný přehled v IT technologiích.
- Zkušenosti s IT podporou výhodou.
- Výborné analytické a komunikační schopnosti.
- Zapojit se do týmové spolupráce.
- Pečlivou, spolehlivou, samostatnou osobnost s organizačními schopnostmi.
- Ukončené středoškolské vzdělání.
Nabízíme
- Flexibilní pracovní dobu (homeoffice).
- Možnost zvolit si spolupráci na HPP nebo ŽL.
- Motivující platové ohodnocení + osobní ohodnocení.
- 5 dní volna k dovolené navíc.
- Zdravotní péči uLékaře.cz.
- Zvýhodněné tarify od T-mobile pro sebe i rodinné příslušníky.
- Slevy na firemní služby a produkty - nákup vozu i pro rodinné příslušníky, pojištění, financování, servis vozu a další.
- Další firemní benefity - Multisport karta, pravidelné teambuildingové akce a soutěže, slevy u obchodních partnerů.
Region: Praha
Obor: IT - správa systémů a služby
Pracovní poměr: Plný úvazek