Specialista/ka podpory projektů a helpdesku
Náplň práce
- komplexní dohled na řešení požadavků v helpdesku, řešení reklamací, SLA, komunikace s obchodními partnery;
- podpora projektů;
- podpora uživatelů ICT a organizace školení;
- sledování využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky;
- administrace smluv a veřejných zakázek;
- výdej dat GIS;
- zástup sekretariátu odboru;
- sledování rozpočtu odboru.
Požadujeme
- samostatnost;
- pečlivost;
- schopnost dosahování cílů;
- odolnost vůči stresu;
- spolupráce a práce v týmu a kritické myšlení;
- afinita k informačním systémům a technologiím;
- kultivovaný ústní a písemný projev.
Do výběrového řízení je nezbytné zaslat přihlášku, společně s požadovanými dokumenty (jinak Vás do něj nemůžeme zařadit). Kompletní informace, včetně přihlášky najdete zde: https://pracenaradnici.cz/specialista-ka-podpory-projektu-a-helpdesku/
ℹ️ Pro více informací kontakujte Vladimíra Mitura: vladimir.mitura@ostrava.cz, 599442251
Požadované jazykové znalosti
Místo pracoviště: Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200
Region: Moravskoslezský kraj
Obor: Administrativa, IT - správa systémů a služby, Státní, veřejná správa
Profese: pracovník help desku, úředník státních / veřejných institucí
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Firemní školka, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Kafetérie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům
Vhodné pro: Absolventy, OZP - s docházením