Operátor call centra v Praze s možností Home Office
Náplň práce
Staň se novým kolegou ve firmě, která pomáhá svým klientům získat co nejkvalitnější služby za férové ceny
Práce s interní databází Telefonní komunikace s klienty Péče o klienty a doporučení dalších produktů Možnost absolvování zkoušky od ČNB v rámci pracovní doby Lehká administrativa
Požadujeme
Dobré komunikační schopnosti Empatie k zákazníkům Motivace se učit novým znalostem v oblasti pojištění Podmínkou je výuční list nebo maturitní zkouška Zkušenosti z call centra výhodou
Nabízíme
Příjemné a neformální prostředí Práce na hlavní pracovní poměr Pravidelná výplata Možnost kariérního růstu 25 dní dovolené a k tomu 2 sick days Multisport karta Stravenkový paušál Firemní akce, teambuildingy Káva a čaj při práci zdarma Zvýhodněné produkty AirBank Firemní notebook Po zaučení možnost práce z domu
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Praha
Obor: Administrativa, Služby, osobní služby, au-pair, Ostatní
Pracovní poměr: Plný úvazek