KONTAKT: Alice Charvátová, tel.: 739554244 (Pondělí - Pátek 9:00 -16:00h), e-mail: acharvatova@rbbn.com
Požadavky: Angličtina na velmi dobré úrovni, Zkušenosti s VoIP signalizací a přenosem médií, jako je SIP, Schopnost odstraňovat a opravovat různé technické problémy, Schopnost číst a analyzovat soubory protokolu a trasování sítě, Efektivní komunikace se zákazníky, kolegy a manažery.
Co by měl/a znát: Zázemí a zkušenosti v oblasti starší telefonie a signalizace (SS7 ISUP, PRI, atd.), Zkušenosti se signalizací a přenosem médií jako VoLTE, WebRTC, Pracovní znalost Linux/UNIX, Znalost IP sítí, základního IP směrování, firewallů a bezpečnostních aspektů, Zkušenosti s Session Border Controller.
Náplň práce: Přímá interakce se zákazníky, mezinárodní tým podporující mezinárodní zákaznickou základnu, technické odstraňování problémů, práce se staršími a nejmodernějšími telekomunikačními platformami.
Zaměstnanecké výhody : Multisport karta, stravenky, lekce anglického nebo českého jazyka, občerstvení na pracovišti.
Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Technical Support Engineer
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 25551300785 | aktuálnost: 31.07.2024
Ribbon Communications Czech Republic s.r.o.
Technical Support Engineer
Upřesňující informace
Místo pracoviště: Kateřinská 466/40, Praha, 12000
Region: Praha
Obor: IT - správa systémů a služby
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Bakalářské
Vhodné pro: Cizince
Ribbon Communications Czech Republic s.r.o.