Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Úředníci oddělení registru vozidel a řidičů

převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29596160724 | aktuálnost: 28.06.2024

Město Cheb

Úředníci oddělení registru vozidel a řidičů

Upřesňující informace

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníka/úřednice oddělení registru vozidel a řidičů.

Druh práce: úředník/úřednice oddělení registru vozidel a řidičů
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 1. srpna 2024 nebo podle dohody
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- organizační a komunikační schopnosti
- rámcová znalost zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce s PC.

Výhodou:
- praxe ve státní správě na úseku registru vozidel a řidičů
- osvědčení o odborné způsobilosti při správním rozhodování o registračních úkonech v oblasti provozu silničních vozidel nebo při správním rozhodování o řidičských oprávněních a řidičských průkazech.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- čtyři dny indispozičního volna (pět dní od roku 2025)
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně Městského úřadu Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 15.07. 2024 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Bližší informace o pracovním místě: Ing. Vratislav Kovařík, tel. č. 354 440 281, e-mail: kovarikv@cheb.cz

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně Městského úřadu Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Termín výběrového řízení: 17.07.2024 (místo a čas bude upřesněn telefonicky).

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Směnný provoz: Jednosměnný provoz

Požadujeme

Práce s PC dobrá uživatelská znalost práce s PCPHP_EOL

Mzda: 25 000 - 35 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: Cheb,

Region: Karlovarský kraj

Obor: Administrativa

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Město Cheb