Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Vedoucí ekonomického úseku

převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 17446210772 | aktuálnost: 01.08.2024

LB 2000, s.r.o.

Vedoucí ekonomického úseku

Upřesňující informace

Jsme menší stavební firma zabývající se realizací inženýrských staveb s obratem cca 130 mil. Kč o počtu do 50 zaměstnanců. Účetnictví a mzdy zpracováváme ve firmě sami. V současné době hledáme ekonoma společnosti na plný pracovní úvazek.

Náplní práce je zejména: zodpovědnost za vedení účetnictví, evidenci majetku, statistiky vč. metodického vedení. Zpracování účetních výkazů, zpravování daňové agendy vč. výpočtu daní (DPPO společně s daňovým poradcem). Provádění platebního styku a zpracování potřebných žádostí a výkazů pro banky. Zajišťování dostupných dotací vč. zpracování jejich agendy. Jednání s úřady a bankami, pojišťovnami, FÚ,...

Požadujeme: znalost podvojného účetnictví, daní a ekonomiky. Znalost práce na PC - Windows 10, Microsoft Office ( Excel - vyšší uživatelská úroveň). Řidičský průkaz sk. B., trestní bezúhonnost, organizační schopnosti, vedení pracovního týmu a časová flexibilita. Samostatnost, zodpovědnost a diskrétnost.

Nabízíme: zázemí stabilní společnosti, práci v příjemném pracovním prostředí a se vstřícnými lidmi, práci na plný pracovní úvazek, motivující finanční ohodnocení, stravenkový paušál, mobilní telefon, služební osobní vozidlo, možnost vzdělávání, 13. plat, bonusy/prémie.

Mzdové ohodnocení ve výši 50 000 - 70 000 Kč/měsíc dle dosaženého vzdělání a délky praxe.

Směnný provoz: Pružná pracovní doba

Požadujeme

Ekonomika - podvojné účetnictví Práce s PC - tabulkový procesor (Excel) Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B Práce s PC Ekonomika

Mzda: 50 000 - 70 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: U hřiště 810/8, Olomouc, 77900

Region: Olomoucký kraj

Obor: Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Vysokoškolské

LB 2000, s.r.o.