Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Vedoucí oddělení účtárny

převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29476660798 | aktuálnost: 06.07.2024

Město Mělník

Vedoucí oddělení účtárny

Upřesňující informace

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- osvědčení a čestné prohlášení dle zákona č. 451/1994 Sb. (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971)
- motivační dopis
- koncepci řízení oddělení účtárny v celém rozsahu výše uvedené působnosti
(max. 5 normostran)

Lhůta pro podání přihlášky do 21. 6. 2024 - 10:00 h

Způsob podání přihlášky
Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci vedoucí/vedoucího oddělení účtárny - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu.
Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě.
Charakteristika vykonávané činnosti
- zajišťování systému financování organizace prostřednictvím více zdrojů financování, například rozpočtových, mimorozpočtových a dalších veřejných zdrojů, úvěrových, dotačních apod.
- stanovování metodiky účetnictví, způsobů oceňování, postupů odpisování, postupů účtování, způsobu získávání údajů pro monitorování a řízení veřejných financí, dále uspořádání položek účetní závěrky a jejich obsahového vymezení

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky,
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka
- splnění dalších předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech
a organizacích … (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971)



Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
- minimálně pět let praxe v oblasti účetnictví
- znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a další související legislativy
- odpovědnost, samostatnost, pečlivost, přesnost, spolehlivost a pozitivní přístup
- schopnost řídit kolektiv, motivovat zaměstnance, delegovat úkoly a provádět následnou kontrolu
- velmi dobrá znalost práce s MS Office

Zaměstnanecké benefity
pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění



Směnný provoz: Jednosměnný provoz

Místo pracoviště: náměstí Míru 1/1, Mělník, 27601

Region: Středočeský kraj

Obor: Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Vysokoškolské

Město Mělník