Administrativní podpora s italským jazykem
Náplň práce
Malá italská společnost podnikající v oblasti pronájmu nemovitostí hledá novou posilu (m/ž), která pomůže majitelům zajistit plynulý chod jejich pražské kanceláře. Pokud hledáte administrativní pozici s aktivním využitím italského jazyka, menší tým (chod kanceláře budete zajišťovat Vy a kolegyně; majitelé žijí v Itálii, ale pravidelně navštěvují Prahu) a flexibilní práci (home office, možnost zkráceného úvazku), pak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Zajištění plynulého chodu pražské kanceláře ve spolupráci s kolegyní Komunikace s majiteli z Itálie Administrativa spojená s pronájmem nemovitostí Komunikace s nájemci, dodavateli, správci domů Komunikace s českými úřady Ad-hoc administrativní úkoly
Požadujeme
Ovládáte český (kvůli komunikaci s českými úřady) a italský jazyk (kvůli komunikaci s italskými majiteli) na pokročilé úrovni Domluvíte se anglicky (min. B1 úroveň) Umíte pracovat s MS Office (Word, Excel) Máte výborné organizační a komunikační schopnosti
Nabízíme
Možnost aktivního využití italského jazyka Flexibilitu (home office, zkrácený úvazek) Nástup možný ihned, příp. dle Vašich možností Mzdu dle Vašich zkušeností + odměny Spolupráci na HPP nebo IČO (dle Vašich preferencí) 25 dní dovolené Občerstvení na pracovišti Pracovní dobu: pondělí - pátek Kanceláři na Praze 6
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Praha
Obor: Administrativa, Služby, osobní služby, au-pair, Ostatní
Pracovní poměr: Plný úvazek