Asistent/ka vedení společnosti, flexi prac. doba, HO #RCDCV
referenční číslo: 6615347831db27671c77d0f3 | aktuálnost: 09.05.2024
Jsme česko-slovenská personální společnost s jednou z největších sítí regionálních zastoupení v rámci České a Slovenské republiky. Patříme mezi nejstarší personálně – poradenské společnosti na území bývalého Československa – naše společnost vznikla již v roce 1991 s prvotním záměrem poskytnout kvalitní služby v oblasti brigádnické výpomoci v jednotlivých regionech. Každý měsíc se staráme o více než 3.500 zaměstnanců, které jsme pro zákazníky vyhledali a kteří u nich pracují.
Asistent/ka vedení společnosti, flexi prac. doba, HO #RCDCV
Náplň práce
Hledáte zajímavou a různorodou práci v administrativě? Jste komunikativní, skvěle ovládáte prostředí MS Office a nebojíte se komunikovat anglicky? Pak se nám neváhejte ozvat!
Náplň práce:
- příprava prezentací
- administrativní podpora vedení společnosti
- plánování a domluva každodenních aktivit vedení společnosti (zajišťování letenek, ubytování, organizace schůzek apod.)
- spolupráce na marketingových projektech
Požadujeme
- výborná znalost MS Office (zejména PowerPoint)
- komunikativní znalost anglického jazyka (každodenní komunikace)
- kreativita, flexibilita
Nabízíme
- zajímavé mzdové ohodnocení dle praxe
- flexibilní pracovní doba
- možnost home office
- týden dovolené navíc
- stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- životní pojištění
- práci ve stabilní společnosti
- příjemné a moderní pracovní prostředí
Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc
Region: Praha
Obor: Administrativa, Služby, osobní služby, au-pair, Ostatní
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Vyučení bez maturity