Nabízíme: Chráněné pracovní místo pro OZP!
Místo výkonu práce: Chrudim
Náplň práce: Administrativní úkoly. Expedice zásilek, zpracování objednávek v jednoduchém systému, inventarizace skladu. Příjem, administrativa a třídění zboží. Komunikace se zákazníky, přepravci - běžné dotazy. Běžná údržba prodejna.
Otevírací doba zaměstnavatele může být i 12h. Není nutné pracovní pozici obsadit jednou osobou, pokud má zdravotně omezenou pracovní dobu. Personální zajištění otevírací doby může být obsazeno i více zaměstnanci.
Požadavky: Dobrou náladu a příjemné vystupování. Ochota aktivně pracovat a učit se. Příjemný ústní i písemný projev
Nabízíme: Chráněné pracovní místo pro OZP. Zkušené kolegy, kteří rádi poradí i pomohou.
Pracovní úvazek: 20-40 hod.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Zaměstnanecké slevy, firemní akce, pravidelné vzdělávání, příspěvek na vzdělání.
První kontakt s životopisem vždy e-mailem: prace@r-pass.cz, kde prosím uveďte jaký druh práce a v jakém hodinovém rozsahu můžete práci provádět.
K dispozici jsme Vám v pracovní dny od 10-15h na telefonním čísle: 732 360 583.
Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Administrativní pracovník/ce
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 27637600744 | aktuálnost: 01.08.2024
R-PASS s.r.o.
Administrativní pracovník/ce
Upřesňující informace
Mzda: 20 000 - 24 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Dr.Milady Horákové 10, Chrudim,
Region: Pardubický kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Vyučení bez maturity
Vhodné pro: OZP - tělesně postižený, OZP - tělesně postižený
R-PASS s.r.o.