Pro našeho klienta, potravinářská společnost, která se zabývá suchými plody, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent a referent obchodního oddělení.
Náplň práce:
- Příjem a zpracování objednávek zákazníků ČR a SR a veškerá agenda s tím související
- Denní komunikace se zákazníky, zpracování dodacích listů, příprava podkladů pro odeslání zboží, zajištění servisu pro zákazníky, řešení reklamací, dobropisů aj.
- Administrativní agenda obchodního oddělení např. zadávání logistických dat, řešení zákaznických tabulek a aplikací, zadávání cen, kontroling, sledování platební morálky odběratelů
- Spolupráce v rámci obchodního týmu firmy
- S firemním systémem Vás rádi zaučíme
Co od Vás očekáváme:
- Časová flexibilita, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
- Komunikativní a organizační schopnosti
- Uživatelská znalost – MS Office (Word, Excel)
- SŠ vzdělání
- Praxi na obdobné pozici vítaná
- Pozice vhodná pro absolventy
- Není nutná jazyková znalost
Nabízíme:
- Práci ve stabilní dynamicky se rozvíjející firmě
- Práci na plný úvazek
- 5 týdnů dovolené
- Firemní benefity (notebook, stravenkový paušál, telefon)
- Nástup možný ihned
- Nástupní mzda 38 000 Kč brutto
- Po zapracování možný částečný homeoffice
- Lokalita: Praha 6
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.