Pro našeho klienta, přední mezinárodní společnost, která je leader v kategorii úklidu a nabízí značkové úklidové prostředky a systémy, jakož i produkty pro péči o prádlo, hledáme kandidáty na pozici Key Account Manager.
Náplň práce:
- Rozvoj a rozšiřování portfolia zákazníků včetně řízení promočních aktivit v souladu se strategií firmy
- Definice a realizace ročního plánu pro zákazníky s cílem rozvíjet potenciál daných kategorií
- Vedení ročních jednání a sledování plnění dohodnutých obchodních podmínek v souladu s definovanými cíli společnosti
- Prezentace a sestavení seznamu nových výrobků v sortimentní matici zákazníků
- Vývoj a koordinace marketingových standardů společnosti u zákazníků
- Plánování prodeje s návazností na zajištění optimálního stavu zásob
- Vypracování a příprava reportů o prodeji a kontrola rozpočtů, investic
- Porozumění obchodní činnosti zákazníků a budování efektivních vztahů
- Znalost a reagování na zákaznické potřeby a jejich přenášení do potřeb firmy
- Identifikace příležitostí na trhu a odpovědnost za efektivní řízení nových klientů
- Neustálá iniciativa při plnění svěřených zákaznických cílů a úkolů ve smyslu zlepšování výsledků a vztahů k zákazníkovi
- Přesné vedení agendy zákazníka z pohledu controllingu, řešení pohledávek, fakturace, nákladů na podporu prodeje, aktivní spolupráce se zákaznickým servisem a účtárnou
Požadujeme:
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Temperament a asertivitu, radost z práce a týmového ducha
- 3-5 let zkušeností s řízením klíčových zákazníků v oblasti FMCG
- Dobrá znalost a porozumění KA, zákazníkům a konkurenci
- Dobrá znalost celkových prodejních procesů včetně dalších oblastí (marketing, finance, logistika) a příslušných procesů řízení klíčových zákazníků
- Plné porozumění výkazu zisku a ztrát a způsobům aktivace
- Dobré porozumění klíčových finančních údajů
- AJ na úrovni B2, psaná i mluvená
- Pokročilá znalost MS Office (Power point, Excel)
- Silná komunikace a schopnost přizpůsobit se změnám
- Analytické a strategické myšlení
- Dobré vyjednávací schopnosti, schopnost řešit konflikty, schopnost řešení problémů
- Schopnost pracovat v týmu i samostatně
- Řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
- Možnost pracovního růstu
- Více než 25 dní dovolené
- Firemní auto i pro soukromé účely, mobilní telefon, notebook
- Flexibilní pracovní doba, možnost pracovat i z domova
- Příspěvek na volnočasové aktivity (Edenred kart a Multisportka), po zkušební době
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Stravenkový paušál ve výši 110 Kč čistého za odpracovaný den
- Doplatek nemocenských dávek do výše hrubé základní mzdy maximálně 30 kalendářních dnů za dobu čerpání nemoci v kalendářním roce, po zkušební době
- Možnost zaměstnaneckého prodeje za zvýhodněné ceny s dodáním do ČR
- Spolupráci na plný úvazek, smlouvu na dobu neurčitou
- Oblast působení: celá ČR,
- Zázemí společnosti: Praha 10
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.