Profil klienta:
Naším klientem je velmi solidní a stabilní česká společnost poskytující služby v oblastech daní, účetnictví, mezd, podnikového poradenství a účetního outsourcingu pro své klienty, se sídlem na Praze 4 - Pankráci, v bezprostřední blízkosti metra.
Popis pracovní náplně:
- vedení podvojného finančního účetnictví pro klienty společnosti
- zpracování hlášení k DPH, závěrkové operace apod.
- aktivní spolupráce s vedoucí finanční účtárny a s daňovým poradcem firmy
- práce v účetním SW a programech MS Excel a Word
Profil ideálního kandidáta/kandidátky:
- SŠ vzdělání s maturitou
- aktivní praxe s vedením kompletního finančního účetnictví
- dobrá znalost účetnictví (dle českých účetních standardů).
- zájem o vedení účetnictví pro klienty společnosti
- aktivní znalost práce na PC - MS Office - Word, Excel
- samostatnost, spolehlivost
- zodpovědnost, preciznost, flexibilita
- schopnost samostatné práce i práce v týmu
- nástup možný IHNED, či dle dohody
Rádi Vám nabídneme:
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou u úspěšné společnosti, se sídlem na Praze 4 - Pankráci
- příjemné, atraktivní a moderní pracovní prostředí
- výbornou dopravní dostupnost kanceláře - docházková vzdálenost od Metra C - Pankrác
- bezprostřední blízkost velkého a moderního nákupního centra
- zajímavou a samostatnou práci ve velmi dobrém týmu přátelských kolegů
- zajímavé platové ohodnocení - cca 30 - 35 000 Kč (dle praxe a zkušeností)
- 5 týdnů dovolené, stravenky, možnost pružné pracovní doby
- další profesní vzdělávání + aktivní podporu interního daňového oddělení
- možnost velmi výrazného osobního a profesního rozvoje
- možnost nástupu IHNED, či dle dohody
Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.