Pro našeho klienta, globálního poskytovatele ICT služeb, hledáme nového kolegu/kolegyni do Procurement týmu.
Společnost působí ve 160 zemích světa a poskytuje univerzální zákaznicky orientovaná řešení zejména nadnárodním telekomunikačním společnostem, retailovým firmám a bankách, vládním i veřejným organizacím a firemním klíčovým partnerům.
Vaše náplň práce:
- komunikace s dodavateli, zjištění dostupnosti zboží a jeho ceny, objednání zboží dle požadavků klienta
- spolupráce s dodavateli ohledně přepravy zboží a rozsahu služeb
- plánování jednodušších logistických cest
- zajištění hladkého průběhu objednávky
- podílení se na strategii procesů v rámci nákupu
- spolupráce s týmy napříč firmou, včetně logistického oddělení ohledně plánovaných tras a dlouhodobějších projektů
- práce s interním systémem – vkládání a kontrola dat
Dle Vašich zkušeností se postupně zapojíte do procesu objednávky – zadání zakázky, zajištění nákupu a objednání HW, jednoduché logistiky až po komunikaci s dodavateli a partnerskými společnostmi.
Očekáváme:
- praxe na obdobné pozici výhodou
- zkušenost s dodáváním zboží do zahraniční či s celními postupy výhodou
- český/slovenský jazyk na dobré úrovni
- anglický jazyk na úrovni zejména pro e-mailovou komunikaci, občasně telefonická/online komunikace
- dobrá znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)
- výborné komunikační a koordinační dovednosti
- dobrá orientace ve větším množství e-mailů a schopnost si určit priority
- týmové i samostatné nasazení
Nabízíme:
- stabilní práce v globální společnosti, neformální prostředí, ve kterém si všichni tykají
- pomoc od zkušených kolegů samozřejmostí
- práce na full-time
- vzdělávání podporované společností (vzdělávací kurzy včetně intenzivní jazykové výuky)
- 25 dní dovolené, 4 sickdays
- každodenní občerstvení přímo v kanceláři
- hrazené vstupy na sportoviště
- psychologická pomoc zdarma
- odpočinek v chill-out zóně při fotbálku nebo firemní knihovně
- po zapracování možnost občasné práce z domova
- po zkušební době příspěvek na stravu a další benefity
- moderní kanceláře: Praha 8 (dobrá dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.